اجتماعیبرترین های کسب و کار

همه چیز درباره شرایط و ضوابط مهاجرت به انگلیس

انگلستان یکی از محبوب ترین کشورها برای زندگی و مهاجرت دائمی است. خوانندگان این مقاله قطعا به دنبال راه ها و روش هایی برای دریافت ویزا در این کشور و نحوه دریافت ویزای انگلستان هستند. در این مقاله سعی شده است با استفاده از تجربه و تخصص وکلای مهاجرتی خود به بررسی مهمترین مسائل بپردازیم.

شرایط ویزای انگلستان

برای مهاجرت به انگلیس باید در یک سفارت خاص برای ویزای انگلیسی اقدام کنید و با ویزای شینگن نمی توانید وارد انگلستان شوید. برای دریافت ویزای انگلستان، باید یک مدرک معتبر و قابل قبول از سفارت ارائه دهید تا ثابت کند که از انگلستان برگشته اید. این موضوع نیازمند تجربه و گذراندن فرآیند پیچیده ای است که اغلب مشکلاتی را برای متقاضیان ایجاد می کند. برای گذراندن این مراحل باید با مفهوم بسیاری از شرایط و ضوابط ویزای انگلیسی آشنا بود که به معنای شروع مجدد روند درخواست ویزای انگلیس است که با تاخیر و محرومیت از فرصت مواجه می شود.

انواع ویزای انگلستان

1) ویزای توریستی غیر انگلستان:

مجرد و چندتایی (6 ماه، 2 سال، 5 سال، 10 سال)

این نوع ویزای انگلستان ویزای توریستی یا ویزای بازدید است. زمانی که این ویزا را دریافت می کنید، از نظر قانونی اجازه اقامت در انگلستان را ندارید. اگر قبلا ویزای انگلستان دارید، می توانید برای ویزای توریستی اقدام کنید. (سابقه سفر در اخذ ویزای بازدید کننده انگلستان بسیار موثر است)

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا و مهاجرت به انگلیس

  • اصل پاسپورت
  • از عکس ها
  • ترجمه سند تولد و ازدواج
  • ترجمه مدارک کار و بیمه اجتماعی
  • ترجمه اسناد ملکی
  • 3 ماه چاپ حساب بانکی
  • امور مالی به زبان لاتین

ویزای تحصیلی انگلستان

افرادی که می خواهند در کشور برتر در یک کشور دانشجو پسند تحصیل کنند و زندگی همیشه شاداب باشد، قطعا با انگلیس بسیار خوب رفتار خواهد شد. بریتانیا به عنوان یکی از پنج کشور برتر جهان از نظر کیفیت آموزشی خوب، سرمایه گذاری سودآور و زندگی راحت شناخته شده است. دلیل اینکه سالانه بیش از هزار متقاضی برای مقاصد تحصیلی به انگلستان می روند این است که انگلستان مرکز تجهیزات و توسعه آموزش محسوب می شود.

بیشتر بدانید: همه چیز در مورد تحصیل در مجارستان

شرایط زندگی برای مهاجرت به انگلیس

در شهرهای بزرگ انگلستان می توانید زندگی در آرامش، علم و امنیت را تجربه کنید. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و در مقایسه با سایر کشورهای انگلیسی زبان مانند آمریکا، گویش های بسیار متنوعی دارد. موضوع مهم در کشور انگلستان وجود دوستی بین ادیان مختلف اعم از مسلمانان، مسیحیان، یهودیان، بودایی ها و هندوها است که در کنار یکدیگر در صلح و احترام به عقاید خود زندگی می کنند.

مزایای تحصیل در انگلستان

اگر کسی کشور انگلستان را برای ادامه تحصیل انتخاب کند، فرصت های زیادی برای فرد ایجاد می شود. علاوه بر تحصیل در معتبرترین دانشگاه ها، می توانید هفته ای 20 ساعت کار و درآمد داشته باشید و همچنین می توانید از موزه های متعدد، کاخ باکینگهام و دیگر پارک های دیدنی لندن دیدن کنید.

به یاد داشته باشید که 10 درصد از ساکنان لندن با دوچرخه سفر می کنند، از این وسیله می توان برای بازدید از شهر و گشت و گذار نیز استفاده کرد. البته نگران نباشید، تمامی امکانات شهر لندن در اختیار دوچرخه سواران است.

انواع ویزای تحصیلی برای مهاجرت به انگلیس

ویزای تحصیلی کوتاه مدت

ویزای کوتاه مدت انگلستان بین 6 تا 11 ماه است و قابل تمدید نیست. اگر ویزای کوتاه مدت انگلستان دارید، نمی توانید در مدارس و دانشگاه های دولتی انگلستان تحصیل کنید و اجازه کار ندارید. همچنین شما نمی توانید خانواده خود را بیاورید. ویزای کوتاه مدت انگلستان اغلب برای شرکت در دوره های انگلیسی استفاده می شود.

یکی از مواردی که اکثر متقاضیان تحصیل در انگلستان می خواهند بدانند این است که آیا باید در حین تحصیل در انگلستان شریکی داشته باشند یا خیر. دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به همراه داشتن همسر نیستند اما دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به همراه داشته باشند. همچنین همسر دانشجو مجاز به کار در انگلستان خواهد بود.

زبان مورد نیاز برای تحصیل در انگلیس

یکی از موقعیت های خوب برای یادگیری زبان انگلیسی، تحصیل در انگلستان است. میزان تسلط به زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه های مقاطع مختلف متفاوت است. تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های انگلیسی به مدرک آیلتس 5.5، کارشناسی ارشد آیلتس 5.6 و دکترا با نمره آیلتس 7 نیاز دارد.

 

منبع:

ucb.ac.uk

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا