ورزشی

استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد: نقش بسزای بانک کشاورزی در بهبود اقتصاد کشاورزی

استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد: نقش بسزای بانک کشاورزی در بهبود اقتصاد کشاورزی

اسداله عباسی استاندار گیلان در دیدار با فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی، ضمن تاکید بر نقش تسهیل گری بانک کشاورزی در زمینه ارائه خدمات مالی و اعتباری به کشاورزان، گفت: بانک کشاورزی با حمایت از تولید و سرمایه گذاری کلان در بخش کشاورزی، نقش بسزایی در بهبود اقتصاد کشاورزی ایفا می‌کند.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار که در جریان سفر مدیرعامل بانک کشاورزی به استان گیلان انجام شد، استاندار گیلان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: زیرساخت‌های سرمایه گذاری کلان در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی در این استان فراهم است و همراهی بانک کشاورزی در این بخش اهمیت بسیاری دارد.

عباسی همچنین بر ضرورت ارتباط نزدیک‌تر بانک‌ها به ویژه بانک کشاورزی با فعالان عرصه اقتصاد کشاورزی و کشاورزان زحمتکش تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی نیز ضمن قدردانی از اهتمام استاندار گیلان در راستای توسعه فعالیت‌های کشاورزی و تاکید بر همراهی بانک‌ها گفت: دریافت خدمات بانکی مناسب، حق کشاورزان است و این بانک نیز خود را مکلف به ارائه بهترین خدمات به این قشر زحمتکش و سایر فعالان این حوزه می‌داند.

فرخ نژاد با تأکید بر اهمیت گردش مالی و وصول تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: عمده تسهیلات پرداختی این بانک به کشاورزان و دامداران، به دلیل شرایط و مشکلات خاصی که دارند، استمهال می‌شود.

وی افزود: جذب منابع جدید و وصول مطالبات بانک کشاورزی برای تحقق اهداف این بانک و کمک به توسعه بخش کشاورزی، مهم و ضروری است.

این گزارش می‌افزاید: مدیرعامل بانک کشاورزی و استاندار گیلان در ادامه این جلسه، درباره راهکار‌های عملیاتی رفع موانع تولید به ویژه حل مشکلات فعالان و بهره برداران بخش کشاورزی این استان، گفتگو و تبادل نظر کردند.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا