ورزشی

تکلیف چهار تیم برتر لیگ اروپا مشخص شد

تیم فوتبال رم موفق شد به جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا برسد.

به گزارش دانا نیوز، در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا دو تیم آاس رم و فاینورد به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۴ بر ۱ رم همراه بود.

این بازی درحالی با پیروزی رم به پایان رسید که این تیم در بازی رفت از حریفش با نتیجه ۱ بر ۰ شکست خورده بود. در این رقابت، لئوناردو اسپینازولا در دقیقه ۶۰ برای رم اولین گل را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۰، پایکسآئو برای فاینورد گل زنی کردتا رم خود را در خطر حذف ببیند.

پائولو دیبالا، ناجی رم در این رقابت در دقیقه ۸۹ گل دوم را به ثمررساند تا تکلیف تیم صعود کننده به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

استفان الشعراوی در دقیقه ۱۰۱ و لورنزو پلگرینی در دقیقه ۱۰۹ برای رم گل زنی کردند تا این تیم پیروز میدان شود و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات برسد. 

سانتیاگو خیمنز در دقیقه ۱+۱۲۰ از فاینورد اخراج شد.  علیرضا جهانبخش، ملی پوش فوتبال ایران در دقیقه ۷۴ تعویض شد تا فاینورد با قبول این شکست از دور این مسابقات کنار رود. 

به گزارش دانا نیوز، باتوجه به مشخص شدن چهره چهار تیم برتر این مسابقات، در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، یوونتوس به مصاف سویا و رم به مصاف  بایر لورکوزن خواهد رفت.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا