ورزشی

با کناره‌گیری الوحده کار استقلال سخت شد

کاتانو

مطهری آرسنال گفت: “ما حدود یک هفته در قطر بوده ایم ، اما بدون الوحده کار ما دشوارتر شده است.”

وی افزود: کار سختی است زیرا امتیازات کم می شود وگرنه اگر امتیاز اضافه می کردند به نفع ما بود. ما مقابل حریفان شرایط بهتری داشتیم.

لین

کار تیم با پیروزی الشورتا مقابل الاهلی پیچیده شد ، زیرا کار ما با کاهش امتیاز دشوارتر بود. ما مصمم هستیم که در این 2 بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین امتیازات را کسب کنیم. در غیاب الوحده ، اگر می خواهیم بازی هایمان به 2 کاهش یابد ، باید امتیازات بالایی کسب کنیم.

مطهری گفت: “این دو تیم در مدت شش روز دو بازی انجام داده اند و ما می توانیم از نقاط قوت آنها استفاده کنیم اما باید اشتباه کنیم. هر تیمی که چند اشتباه مرتکب شود می تواند نتایج خوبی کسب کند.”

وی گفت: “محل آموزش خوب است. مطمئناً ما از نظر غذا و هتل مشکلاتی داشتیم اما هتل را تغییر دادیم.” البته ما اهمیتی نمی دهیم زیرا بی طرف هستیم و 40 میلیون هوادار منتظر نتایج ما هستند. تمام تلاش و تمرکز ما باید به بهترین شکل ممکن باشد.

استیگال گفت: “اول از همه ، من می خواهم به تیمم کمک کنم و در اینجا موفق باشم.” اگر بازیکن روی گلزنی تمرکز کند ، هدف یکسان خواهد بود. اگر تمرکزم روی موفقیت تیم باشد ، به کمک های مالی و مسائل دیگر فکر می کنم و پیروزی برای تیم من بسیار مهم است. اگر این طرز فکر را داشته باشم موفق می شوم.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا