ورزشی

پشت پرده اخراج دو مدیرعامل استقلال

صبح امروز شاهد برکناری احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال از مدیریت ورزشگاه آزادی و جدایی امیرحسین فتی دیگر مدیرعامل سابق آبی ها از مدیریت مجموعه ورزشی انگلب بودیم. جنجال زیاد.

جدایی دو مدیر عامل سابق استقلال از سمت فعلی خود در یک شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی باعث شد تا با عاصم یوسفی، مدیرعامل این شرکت، درباره این تغییرات صحبت کنیم.

یوسف در گفت وگو با خبرنگار “ورزش اس” با اشاره به تغییرات دو مکان ورزشی آزادی و هلاب به عنوان زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان و اماکن ورزشی گفت: جای نگرانی دیگری وجود ندارد. سازمان توسعه و نگهداری. به جای خدمت به جامعه ورزش، هوادار و مردمی ندارد، از این نظر باید در هر زمینه ای با وسواس خاص و بهتر به مردم عزیز خدمت کرد.

در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی، قطعی برق ورزشگاه آزادی و تاخیر چند دقیقه ای شروع بازی: با توجه به اتفاقاتی که دیروز قبل از بازی تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس رخ داد، لیگ برتر و مشکل سیستم روشنایی و برق باعث شد تا بازی در نیمه دوم برگزار شود که در این مورد ممکن است سهل انگاری و عدم مدیریت خوب وجود داشته باشد و در این زمینه باید با احتمال برخورد کرد. دلایل این اتفاق این است که این موضوع یک مشکل مدیریتی بوده و از آنجایی که طبیعی است، باید قبل از شروع بازی تست ها و فعالیت ها طبق پروتکل های عادی انجام می شد که به نظر می رسد این اتفاق نیفتاده است. در گام اول جمع بندی و نتیجه انجام تغییرات مدیریتی در این مجموعه بود که البته باید قدردان زحمات آقای مدی در زمان حضور ایشان در مجموعه ورزشی آزادی باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از تغییر رهبری مجموعه انقلاب گفت. از زحمات آنها در مدت اقامتشان در مجموعه ورزشی انگلب قدردانی می کنیم.

یوسف تاکید کرد که بعید است دو مدیر مستقل از دو ورزشگاه اصلی پایتخت کنار بروند و خبری از استگال یا باشگاه دیگری نیست. همانطور که اشاره کردم با توجه به اتفاقات و تذکراتی که در مجموعه ورزشی آزادی رخ داد، تا حدودی در رابطه با مسائل دیروز همکاری قطع شد و این ربطی به تصمیم برای تغییر رهبری ندارد. مسائل استقلال و غیره تکمیل ماموریت آقای فتی در مورد ورزشگاه آبیوت باعث توقف همکاری شده است.

آتو یوسف در خصوص اینکه آیا برنامه ای برای تغییرات دیگری دارد یا خیر: طبیعی است که برنامه از پیش تعیین شده ای برای تغییر رهبری نداشته باشیم مگر اینکه شرایطی بر اساس الزام به پاسخگویی به مردم و حامیان پیش بیاید. نباید در زمینه های مختلف بیفتد. با این حال، ما چارچوب ثابتی داریم و نمی پذیریم و اجازه تکرار اشتباهات را نمی دهیم. وقت و انرژی و آرزوی مردم ارزشمند است و خدمت رسانی کامل به ورزش دوستان و مردم وظیفه ما و اولویت برنامه های ماست.

وی افزود: در حوزه مدیریت خرد و کلان چه اقدامی انجام شود که نتواند به این مزایا و رضایت ملی دست یابد، مسلم است که درمان و تغییرات اجتناب ناپذیر است چرا که باید در قبال آنها پاسخگو باشیم. خدمات مناسب به جامعه ورزش و هواداران همه با هم و همبستگی با چارچوب و برنامه ریزی توسعه ورزش کشور تلاش می کنیم.» امیدواریم با بصیرت سفر کنیم.

بیشتر بخوانید:

257 251

دکمه بازگشت به بالا