ورزشی

نورافکن: امیدوارم استقلال پیروز داربی باشد

بازیکن فوتبال سپاهان گفت این تیم به دلیل قهرمانی بسته شده است.

امید نورافکن ، بازیکن فوتبال Sebahan پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر ، گفت: “من اطمینان دارم که می توانیم یکی از سه تیم برتر لیگ برتر باشیم زیرا تیم ما به لیگ قهرمانان اروپا بسته است.” هفته آینده در اصفهان ، بازی سختی مقابل کوزنتسوف داریم. فولاد تیم خوبی است اما امیدوارم بتوانیم در اصفهان سه امتیاز کسب کنیم و خود را به بالای جدول برسانیم.

صحبت از عملکرد قوه قضائیه ، فکر می کنم اشکان چورشیدی یکی از بهترین قضات کشورمان است. تنش یک بازی بود و آقای خورشیدی از قاضی تشکر کرد.

نورافکن روی عملکرد پرسپولیس تمرکز کرد. ابتدا برای استلگل آرزوی موفقیت می کنم و برای او در گروه بعدی آرزوی موفقیت می کنم. ابتدا امیدوارم تیم ما فولاد را شکست دهد و سپس استلا پرسپولیس را شکست دهد.

این بازیکن سپاهان خاطرنشان کرد: آرزوی من این است که در این فصل با سپاهان به مقام قهرمانی برسم. من یک قهرمانی در جام حذفی دارم و امیدوارم قهرمان لیگ برتر شوم. من یک تجربه دربی را هم دارم و امیدوارم استیگال دربی را برنده شود.

چه کسی می خواهد در دربی گل بزند؟ من فکر می کنم او شرایط خوبی دارد و من می خواهم این تیم دربی را برنده شود و فکر می کنم بازی استاگل و اسپاگان بازی جالبی است. حمایت من صمیمانه است شاید هوای تیمم را در بازی های اسپانیایی ها و استلا داشته باشم. هر کجا که بگویم گروه اولویت من است اما جایی که بزرگ شده ام و بزرگ خواهم شد همیشه در قلب من خواهد بود

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا