حوادث

۹ دی؛ روز «نه» بزرگ مردم به استکبار جهانی است/ سردار شهید رضی موسوی همواره در میدان بود

به گفته فرمانده کل انتظامی کشور، ۹ دی، روزی است که مردم «نه» بزرگی به استکبار و «بله» قوی همراه با اقتدار به نظام‌ جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان گفتند.

به گزارش دانا نیوز،  سردار احمدرضا رادان در یازدهمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فرماندهی کل انتظامی کشور  با بیان اینکه این‌ محفل با مناسبت‌های زیادی درآمیخته شده است، اظهار داشت: به دورانی نزدیک می‌شویم که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم که مرد میدان، حاج قاسم به شهادت رسید و در آستانه  سالروز ۹ دی  ماه سال ۱۳۸۸ هستیم؛ روزی که مردم «نه» بزرگی به استکبار و «بله» قوی همراه با اقتدار به نظام‌ جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان  گفتند.

فرمانده فراجا سپس با اشاره با شهادت سردار سید رضی موسوی عنوان کرد: ایشان هیچ‌گاه آرامش نداشت و همواره در میدان بود و آخرین بار در سوریه ایشان را دیدم و قرار شد جلسه‌ای در محلی که به شهادت رسید، داشته باشیم.

سردار رادان با اشاره به شهادت ۱۱ تن از شهدای شهرستان راسک که جان خود را برای حفظ امنیت کشور نثار کردند افزود:این در آمیختگی ها سبب شده تا این محفل نورانی تر و معنوی تر باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در میدان حضور پیدا کردند و نامشان در تاریخ ماندگار شد، گفت: همسران این رزمندگان نقش اساسی در این ماندگاری دارند و زمانی که حرف از عملیات‌های سخت می‌زنیم، باید از آشوب‌های دل همسران و مادران رزمندگان هم بگوییم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه این عزیزان الگو و چراغ راه ما هستند خاطر نشان کرد: یادگاران دفاع مقدس به ما درس آزادگی و عشق و ایمان دادند و باید همواره به یاد آنها باشیم و کار وتلاش خود را همسو با آنان انجام دهیم.

سردار رادان  ادامه داد: اگر صحبت از صبر و مقاومت می‌شود، باید از همسران و مادران شهدا بگوییم و امروز همسران شهدا، رزمندگان گمنام هستند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به دیدار خود با خانواده شهدای راسک خاطرنشان کرد: مادر یکی از شهدا تعریف می‌کرد که «پسرم  می‌گفت من از حضرت اباالفضل العباس (ع) خواستم که شهید شوم تا تو مادر شهید شوی». امروز حماسه‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس سینه به سینه به مأموران فراجا منتقل شده است.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا