ورزشی

دستور وزیر ورزش برای بررسی جعل امضا در فوتبال و مرتبط با استقلال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر جعل امضا در باشگاه استقلال مطرح و طی آن اسنادی منتشر شده که نشان می دهد عضو هیات مدیره باشگاه بدون این که در جریان باشد، اثر انگشتش پای یکی از قراردادهایی است که علی خطیر آن را امضا کرده است.

همچنین در یکی از نامه هایی که باشگاه استقلال برای فیفا ارسال کرده بود، امضا دبیرکل فدراسیون فوتبال وجود داشت که وی منکر این امضا شد و تاکید کرد که بدون اطلاع او این نامه امضا و برای فیفا ارسال شده است.

به دنبال این اتفاقات روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: «در پی انتشار اخباری در رسانه‌های رسمی کشور با موضوع جعل امضا در فدراسیون فوتبال و یکی از باشگاه‌های مطرح کشور، وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه ماموریت داد تا با پیگیری دقیق، فوری و موشکافانه این اخبار، نسبت به ارائه گزارش برای تصمیم‌گیری اقدام کند.

بر این اساس اگر ادعای جعل امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال و همچنین امضای عضو هیات مدیریت باشگاه استقلال صحت داشته باشد با همکاری مبادی ذیربط، بطور قاطع با خاطیان برخورد خواهد شد و چنانچه این ادعا صحت نداشته باشد، با افرادی که با صدور نامه‌ها و ارائه این اطلاعات به رسانه‌ها، آرامش ورزش کشور را مورد هدف قرار داده‌اند با قاطعیت برخورد می‌شود.»

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا