بین الملل

گانتس: برای موجودیت اسرائیل می‌جنگیم

در میان ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف تعیین شده خود برای جنگ غزه از جمله آزادی اسرای صهیونیستی، عضو کابینه جنگ این رژیم امروز چهارشنبه آزادی این اسرا را «وظیفه اخلاقی» کابینه عنوان کرد.

به گزارش دانا نیوز، «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در رابطه با آزادی اسرای صهیونیستی گفت بازگشت اسرا نه تنها یک هدف اولویت دار، بلکه یک وظیفه اخلاقی برای کابینه است.

وی در مورد توافق پیرامون تبادل جدید اسرا مدعی شد: ما برای موجودیت خود می‌جنگیم و مصمم تر و استوارتر هستیم. بازگرداندن اسرا یک وظیفه برای دولت است و منافاتی با از بین بردن حماس ندارد. ما به جنگ برای بازگرداندن اسرل به خانه‌هایشان ادامه خواهیم داد.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، گانتس گفت هر جایی که نیروهای مقاومت باشد هدف دوم رژیم صهیونیستی خواهد بود و ارتش عملیات‌های بیشتری در پیش دارد.

اختلافات داخل کابینه رژیم صهیونیستی پیرامون نحوه مدیریت جنگ غزه و آزادی اسرا هر روز عمیق‌تر می‌شود تا جایی که برخی از رسانه‌ها گزارش دادند گانتس در مسیر خروج از کابینه جنگ است.

گانتس با اشاره به این اختلافات در ادامه مدعی شد: اگر یک برنامه واقعی وجود داشته باشد، قادر خواهیم بود تصمیمات دشواری بگیریم.

مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی از روز هفتم اکتبر (۱۵ آنلاین) همزمان با آغاز تجاوزات به نوار غزه، توهم «نابودی حماس» را هر روز تکرار می‌کنند و این درحالی است که با گذشت نزدیک به ۴ ماه از جنگ مقاومت در نوار غزه همچنان تلفات سنگینی را از ارتش رژیم صهیونیستی می‌گیرد و به اذعان کارشناسان و برخی مقامات صهیونیست این رژیم در دستیابی به تمامی اهداف اعلامی خود ناکام مانده و شکست خورده است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

تحلیلگر اخبار بین‌المللی با رویکردی متفاوت. از طریق تحلیل دقیق و عمیق رویدادهای جهانی، تاثیرات آن‌ها را بر جوامع مورد بررسی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای قابل فهم و با جزئیات، به شما نقشه‌ای واضح از اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا