ورزشی

زیباترین لباس باشگاهی فصل 2023

 

در دنیای فوتبال سالانه لباس های متعددی برای تیم ها طراحی و تولید میشه که هدف اصلی از این کار، دستیابی به منافع مالی جهت تولید کننده و خود تیم هست. تامین کننده ها معمولا سعی میکنن از حداکثر پتانسیل تیم ها بهره ببرن و بیشترین فروش ممکن رو از هر تیم بدست بیارن. پس نسبت طراحی ها و تلاش برای فروش برای همه تیم ها معمولا یکسان نیست.

عوامل زیادی میتونن در قرارگیری در لیست پر فروش ترین لباس های فوتبال تاثیر گذار باشن که از جمله اونا میشه به نقش ستاره ها، محبوبیت و قدرت تیم و طراحی اشاره کرد.

در سال های قبل اکثر رکورد های فروش مربوط به پیراهن های تیره و یا عمدتا تیره بود.

در فصل فوتبالی 23-2022 کیت های بسیار زیبایی رو برای تیم های باشگاهی شاهد بودیم که قصد داریم در این مطلب زیباترین ها رو با هم ببینیم.

 

لباس سوم لیل

ترکیب رنگی نزدیک به مشکی با طلایی و استفاده از طرحی پترن مانند از لوگو تیم لباس بسیار جذابی رو ایجاد کرده. این طرح روی کیت حالت گرادیانت داره یعنی از بالا به پایین لباس کمرنگ میشه. لوگو ها، اسپانسر و چاپ پشت لباس هم با رنگ طلایی هست که مجموعه کار رو بسیار جذاب کرده.

 

لباس دوم آرسنال

قطعا شاهکار امسال آدیداس همین کیت هست که بدلیل استقبال زیادی که ازش شده بارها موجودیش در نمایندگی های فروشش صفر شده. این کیت طرحی سه بعدی از اسم تیم روش نقش بسته. رنگ بندی لباس هم شامل چند طیف نزدیک به مشکی که با طلایی(به عنوان جزئیات) ترکیب بسیار زیبایی رو خلق کرده.

 

لباس اول رم

نیوبالانس یک محصول شاهکار دیگه هم داره که مربوط به تیم رم میشه. یک طرح زیبا که الهام گرفته از گذشته شهر رم هست، روی لباس کار شده. رنگ قرمزی که استفاده شده تیره و جذابه. فرم یقه و سر آستین کیت هم عالیه و در واقع بسیار زیبا و یکدست هست. رنگ سنتی مربوط به رم که زرد تخم مرغی هست هم برای لوگو ها و اسپانسر ازش استفاده شده.

 

لباس سوم هال سیتی

بعد از مدت ها شاهد یک کار زیبا از برند آمبرو بودیم که بصورت کلی رنگ مشکی هست. لوگو و طراحی این لباس مشابه لباس دوم آلمان در سال 2022 هست ولی با این تفاوت که این لباس تمام جزئیاتش مشکی هست! طرح کلی کیت بصورت راه راه هست و از رنگ های مشکی و نوک مدادی استفاده شده. همچنین طرح اسپانسر و تمام لوگو ها هم یا مشکی و یا نوک مدادی هستن که در مجموع خروجی کار بسیار زیبا هست.

 

لباس سوم تاتنهام

یک طرح شلوغ و زیبا که ترکیب شده با رنگ های مختلف هست .نایک تونسته نمای کلی خوبی رو ایجاد کنه. بصورت کلی شاید بشه گفت رنگ اصلی سبز آبی هست که به آبی نزیکتر هست. در یقه و سر آستین ها هم اندکی رنگ مشکی دیده میشه.

 

لباس سوم رئال مادرید

یک طرح گرافیکی روی زمینه مشکی و استفاده از رنگ سبز فسفری برای لوگو ها ، اسپانسرها و جزئیات دیگه باعث شده یه لباس بسیار زیبا رو برای تیم رئال ببینیم. قطعا جذاب ترین لباس امسال تیم همین کیت جذاب هست. فونت چاپ برای این کیت عالی طراحی شده و همرنگ با جزئیات پیراهن چاپ میشه.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا