ورزشی

پیگیری نشست المپیکی با فدراسیون‌ها با ۵ فدراسیون – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کمیته ملی المپیک به منظور بررسی وضعیت فدراسیون ها برای حضور در میادین کسب سهمیه بازی های المپیک، برگزاری نشست مشترک با مسوولان آنها را در برنامه دارد.

این نشست ها در دور نخست به بررسی وضعیت تیم ها و رشته های مختلف برای اعزام به میادین انتخابی و میزان شانس آنها جهت کسب سهمیه اختصاص دارد.

والیبال، شنا، جودو، تیراندازی و بوکس رشته هایی هستند که روز سه شنبه نشست مشترک با مسوولان آنها در محل کمیته ملی المپیک برگزار می شود. با برگزاری نشست با مسوولان این پنج فدراسیون، دور نخست نشست مشترک با فدراسیون های المپیکی تقریبا به پایان می رسد.

بدمینتون تنها فدراسیونی است که در دور نخست نشست های المپیکی، جلسه مشترکی با مسوولانش برگزار نشده و به دلیل در پیش بودن جام فجر و درگیری این میزبانی، فعلا هم برنامه ای برای اجرای آن در نظرگرفته نشده است.

بعد از اتمام دور نخست نشست های المپیکی با فدراسیون ها، دور دوم این نشست ها آغاز می شود. قرار است در دور دوم نشست ها وضعیت رشته ها برای المپیکی شدن به صورت دقیق تر مورد ارزیابی قرار گرفته و میزان کمک و همراهی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم مشخص شود.

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک، نصرالله سجادی مشاور کمیته، فرید فتاحیان مسئولان امور بین الملل کمیته، محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته و علی رغبتی نماینده وزارت ورزش در این نشست ها حضور دارند.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا