استان ها

آغاز طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفندماه در کرمانشاه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار دانا نیوز کرمانشاه، اظهار کرد: طرح راهداری نوروزی در استان کرمانشاه از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد، این طرح برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در این ایام نوروز افزایش یابد، در همین راستا از ابتدای اسفندماه نسبت به آماده سازی جاده‌های استان برای سفر ایمن کاربران جاده‌ای اقدام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: برای آمادگی طرح نوروزی جلسات متعدد و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران با همکاری سایر دستگاه‌های امداد جاده‌ای انجام شده است.

کهریزی بیان کرد: در قالب این طرح هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای آمادگی هر چه بهتر در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی اضطراری و ترمیم رویه‌های راه پس از بارش‌های زمستانی قبل از شروع سفرهای نوروزی انجام شده و علائم افقی و عمومی جاده‌ها نیز ترمیم و بهسازی شده است.

کهریزی در پایان گفت: سامانه ۱۴۱ راهداری به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و ایرادات احتمالی است و همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها به صورت تلفنی پاسخگوی کاربران جاده‌ای هستند.

46

دکمه بازگشت به بالا