علمی و پزشکی

جزئیات گوشی ارزان‌قیمت 2024 سامسونگ لو رفت!

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز، سامسونگ در ماه ژانویه از گوشی‌های سری گلکسی S24 رونمایی کرد که البته در آن‌ها خبری از مدل FE نبود. بااین‌حال به نظر می‌رسد در سال جاری میلادی با این گوشی هوشمند روبه‌رو می‌شویم چرا که حالا شاهد افشای اولین جزئیات از گلکسی S24 FE هستیم.

براساس گزارش دیجیاتو، یکی از منابع دنیای فناوری بخشی از مشخصات گوشی آینده سامسونگ را منتشر کرده است که یکی از نکات قابل‌توجه درباره آن، عرضه این دستگاه تنها در یک نسخه با تراشه اگزینوس است. بنابراین کاربران در تمام بازارها به چیپ خود سامسونگ و نه اسنپدراگون دسترسی پیدا می‌کنند.

مشخصات احتمالی گلکسی S24 FE

طبق شایعه‌ای جدید، گلکسی اس ۲۴ اف ای به 12‌ گیگابایت رم LPDDR5x مجهز می‌شود و در دو نسخه با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد که به‌ترتیب از نوع UFS 3.1 و UFS 4.0 خواهند بود. انرژی این گوشی هوشمند را احتمالاً یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند. درحالی‌که منبع امروز به سرعت شارژ این دستگاه اشاره نکرده، انتظار می‌رود با سرعت شارژ سیمی 25 واتی و بی‌سیم 15 واتی روبه‌رو شویم.

S23 FE

اگرچه با اطمینان می‌توانیم بگوییم که گلکسی S24 FE با نمایشگر امولد از راه می‌رسد، اما اطلاعاتی درباره اندازه و ویژگی‌های این پنل در دسترس نیست. درحالی‌که گلکسی S23 FE در دو نسخه با تراشه‌های اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 وارد بازار شده است، منبع گزارش امروز ادعا می‌کند که نسل بعدی آن تنها با چیپ اگزینوس از راه می‌رسد.

درنهایت طبق گزارش امروز، نسل بعدی گوشی‌های تاشو سری گلکسی Z سامسونگ تنها با تراشه اسنپدراگون از راه می‌رسد. در کنار این موارد، نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A به تراشه‌های مدیاتک و اگزینوس مجهز خواهند شد.

پیش از این در مطلبی به بررسی قیمت احتمالی گلکسی S24 FE پرداخته بودیم.

227227

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا