ورزشی

عکس| کنایه صفحه توییتری اماراتی به اشک‌های طارمی

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در دیداری سخت و دشوار موفق شد در ضربات پنالتی از سد تیم ملی سوریه بگذرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی‌پوشان باید در این دور از مسابقات، به مصاف مدعی اصلی کسب قهرمانی یعنی ژاپن بروند.

در گزارش ورزش سه آمده است: پیروزی ایران در شرایطی به دست آمد که مهدی طارمی در وقت‌های تلف شده پایان مسابقه با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد. این بازیکن در شرایطی که از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد هم‌تیمی‌هایش بود، با چشمانی اشک آلود ضربات پنالتی را دنبال می‌کرد.

تصویر گریه‌های طارمی بارها توسط کارگردان تلویزیونی به تصویر کشیده شد و پس از اینکه پنالتی آخر ایران توسط احسان حاج‌صفی وارد دروازه شد و ملی پوشان موفق به شکست سوریه شدند، طارمی در آغوش دیگر هم‌تیمی‌هایش این پیروزی را با صورتی گریان جشن گرفت.

این تصاویر طارمی به سرعت در فضای مجازی کشورهای عربی بازتاب داشت. مهاجم تیم ملی ایران که در بازی با امارات شادی پس از گل خاص و کنایه آمیزی را انجام داده بود، در خلال برگزاری مسابقه دیشب ایران و سوریه، از سوی اماراتی‌ها مورد کنایه قرار گرفت.

داستان به شعارهای هواداران اماراتی، یک شب قبل از برگزاری دیدار با ایران بازمی‌گردد. جایی که آنها در خیابان‌های قطر شعار سر دادند که «ایرانی گوش کن، اشکت را درمی‌آوریم» و بازیکنان تیم ملی از جمله مهدی طارمی، پس از گلزنی مقابل امارات، دستان خود را به نشانه گریه کردن مقابل چشمان خود گرفته و اینگونه به رجزخوانی هواداران حریف پاسخ دادند.

1985583

حالا و پس از اینکه مهدی طارمی در دیدار شب گذشته مقابل سوریه اخراج شد و روی سکوها اشک می‌ریخت، برخی صفحات اماراتی به خوشحالی این بازیکن مقابل تیم ملی کشورشان کنایه زده و به نوعی از دریافت کارت قرمز طارمی ابراز رضایت کردند.

صفحه توئیتری امارات اسپورت با انتشار ویدیویی از اشک ریختن طارمی و ارسال یک ایموجی خنده، نوشت: «مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی پس از اخراج در هنگام تماشای ضربات پنالتی گریه می‌کند. کلیپی که ارزش انتشار دارد»

1985584

صفحه توئیتر دبی اسپورت امارات نیز تصویری از گریه کردن طارمی را با اشتراک گذاشت و نوشت: «به نظر شما این مهاجم مستحق انتقاد بود؟» این صفحه از کاربران خود خواست تا نظرشان را در این خصوص ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

عکس| خربین یاد آرش برهانی را زنده کرد

عکس| تنها دستاورد قلعه نویی مقابل سوریه؛ عکس یادگاری با کوپر!

عکس| در بازی با سوریه حاج صفی به چه کسی هیس نشان داد؟

251 251

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا