ورزشی

گزینه جذاب پرسپولیس علیه طارمی

تیم فوتبال پورتو در شرایطی شب گذشته (چهارشنبه) در نخستین دیدارش در فصل جدید لیگ کاپ پرتغال با نتیجه سه بر یک مقابل استوریل شکست خورد و مثل مسابقه یک ماه قبل در لیگ برتر نتوانست از سد این تیم عبور کند که گل اول حریف‌شان را یک مهاجم نام آشنا به ثمر رساند.

کاسیانو دیاز، مهاجم برزیلی که قرار بود در تابستان 1401 و قبل از پیوستن یورگن لوکادیا به پرسپولیس بیاید، گل اول استوریل را در دیدار شب گذشته مقابل پورتو به ثمر رساند و پایه‌گذار برد تیمش شد که البته دقایقی بعد مهدی طارمی با ثبت پاس گل، جواب او را داد.

این مهاجم 34 ساله برزیلی که بنابر گفته مدیران باشگاه پرسپولیس بخاطر دخالت ایجنت‌های مختلف، بالا بردن مبلغ قراردادش در روزهای مختلف، درخواست امکانات از قبیل اقامت در هتل اسپیناس پالاس، پرواز بیزینس کلاس و … به جمع سرخ پوشان ایران اضافه نشد، حالا در استوریل پرتغال می درخشد و شب گذشته عامل شکست یاران مهدی طارمی شد.

کاسیانو پس از لغو انتقالش به پرسپولیس، در دور رفت فصل 23-2022 راهی الفیصلی عربستان در لیگ یک این کشور شد و در نیم‌فصل دوم به استوریل پیوست که دو گل در 15 مسابقه لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند و در فصل جاری نیز در 12 حضور ثابت و تعویضی سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

251251

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا