ورزشی

سه برنز دیگر برای بوسکورهای جوانان ایران در آسیا

سه بوکسور ایرانی پس از ناکامی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافتند.

به گزارش دانا نیوز ، روز جمعه 26 سپتامبر 1400 تیم بوکس ایران از رسیدن به فینال مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و جوانان عرب آسیا 2021 باز ماند. آنها پس از شکست مقابل رقبایشان به مدال برنز دست یافتند.

اولین نماینده ایران در مبارزه امروز محمد پارسی بود که 601 کیلوگرم وزن داشت. عمر لیوارسا از قرقیزستان مدال برنز گرفت.

وی دومین بوکسور ایرانی بود که وزن 86 کیلوگرم را پشت سر گذاشت. آرین صدپناه در بوکس اورالوف ازبکستان شکست را پذیرفت و دور نهایی را با مدال برنز از دست داد.

آخرین بوکسور ایرانی مهدی جاشنانی در وزن 92 کیلوگرم برای رویارویی با امیروف از قزاقستان ، کاری انجام نداد. بوسک سبک وزن ایران نیز صاحب مدال برنز شد.

پنجشنبه ، 25 سپتامبر ، هیربد اسلام آخرین ایرانی بود که نماینده ایران در رده جوانان بود ، در حالی که علیرضا براتعالی و محمدمهدی مصباح نیز مدال برنز را کسب کردند. علی عسگر افشاری و عیسی فردین نیز روز چهارشنبه در رده جوانان به مدال برنز دست یافتند ، در حالی که فوریا سعید اصل و ابوالفضیل فریدی نیز برنز کسب کردند.

هیات ایرانی به سرپرستی رضا مهدی به عنوان سرمربی ، سه فینالیست در دو رده جوانان و جوانان دارد و هفت مدال برنز کسب کرده است.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا