ورزشی

پایان تلاش آزادکاران ایران با کسب چهار مدال طلا و نقره – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مسابقات جهانی ریتینگ جام بولت تورلیکانوف و مسابقات جهانی ریتینگ سبک های آزاد روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و تیم چهارنفره کشورمان با کسب ۳ مدال طلا و یک نقره این رقابت ها را به دست آورد. .

در اوزان 86، 92 و 125 کیلوگرم امروز حسن یزدانی، کامرون گاسمور و امیرحسین به مدال طلا دست یافتند و در وزن 97 کیلوگرم امیر حسنی فیروزپور به مدال نقره دست یافت.

نتایج حریفان کشورمان در مسابقات زیر به شرح زیر است.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست فتح آردین از ترکیه را با نتیجه 12 بر صفر شکست داد. در مرحله بعد قزاقستان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 12 بر یک دولت بکوف را شکست داد. یزدانی در این دیدار با شکست 11 بر صفر بوریس ماکویف از اسلواکی به مدال طلا دست یافت.

کامرون گازمپور در اولین مبارزه 9 متر آزاد مردان ویکی از هند را با امتیاز 10 شکست داد. اسلام بک الیاسوف از قزاقستان را شکست داد. به سمت پایان. قاسم پور در این مرحله با پیروزی 11 بر صفر مقابل عبدی مناف بایاجیف از قزاقستان به فینال راه یافت. وی همچنین در فینال آدلیت دولوبایف از قزاقستان با نتیجه 11 بر 0 به مدال طلا دست یافت.

شاهزاده حسنی فیروزپور پس از استراحت در دور نخست وزن 97 کیلوگرم با نتیجه 8 بر 3 مقابل آکزان ایتبکوف از قزاقستان در دور دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ازبکستان در این مرحله 15 بر 4 محمد رسول رحیموف را شکست داد. فریزر در فینال مدال نقره با نتیجه 10-0 مغلوب باتیربک چاکولوف از اسلواکی شد.

در وزن 125 کیلوگرم شاهزاده حسین امروز با نتیجه 9 بر 7 اولگ بولتین از قزاقستان را شکست داد. وی در این دیدار امروز با برتری 21 بر 10 مقابل باتیمورزایو اروپایی قزاقستان به مدال طلا دست یافت.

در ادامه لیست برترین های این مسابقات آمده است.

57 کیلوگرم آزاد 1- 1- امان (هند) 2- میراببک کارتبی (قزاقستان) 3- مری بازارف (قزاقستان)
61 kg 1- 1 ባ ቡ ቡ ቡ ቡ ቡ ዛ ዛ ዛ ዛ ዛ ዛ ዛ ዛ ዛ ዛ ዛ 2- 2- 2- 2- 2- 2- ጃ ጃ ጃ ጃ ጃ ጃ ሱ ሱ 3- ይ ይ 3- ይ ይ ይ ይ ይ ይ ይ ይ ይ ክ
65 کیلوگرم: 1- تولگا اوچیر گلند (مغولستان) 2- عباس رحمانوف (ازبکستان) 3- امیدجان جلالوف (ازبکستان) و باجرانگ (هند)
70 کیلوگرم: 1- آرنازار آکمتالیف (قرقیزستان) 2- رودین آنچوگین (قزاقستان) 3- علیبک عثمانوف (قرقیزستان) و ظفربک اوتاخونوف (ازبکستان)
74 کیلوگرم: 1- تیموراز سالکازانوف (اسلواکی) 2- بیمبادادورج اردن (مغولستان) 3- عمرو حسین (مصر) و نورجا کیپانوف (قزاقستان)
79 کیلوگرم: 1- بولات ساکایف (قزاقستان) 2- سایابای یوسوپوف (قرقیزستان) 3- ایالت یارگاش (قزاقستان) و آکساربک گولایف (اسلواکی)
86 کیلوگرم: 1- حسن یزدانی (ایران) 2- بوریس ماکوف (اسلواکی) 2- بوبور اسمالوف (ازبکستان) و فاطی آردین (ترکیه)
92 کیلوگرم آزاد 1- دوربین گاسمور (ایران) 2- ادلیت داولبایف (قزاقستان) 3- عبدی مناف بایگانجف (قزاقستان)
97 کیلوگرم: 1- باتیربک ساکولوف (اسلواکی) 2- امیرحسین فیروزپور (ایران) 3- آکزان ایتبکوف (قزاقستان) و ماگمب ابراهیموف (ازبکستان)
125 کیلوگرم: 1- امیرحسین تودی (ایران) 2- یوسف باتیرمورزایف (قزاقستان) 3- لکاواگرل مونکتور (مغولستان) و موهیت (هند)

دکمه بازگشت به بالا