استان ها

هم‌افزایی تولیدکنندگان برق منجربه بهره‌وری تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در نشست با انجمن تولیدکنندگان برق و الکترونیک اظهارکرد: استان قزوین با حجم بالای تقاضا برای زمین و زیرساخت در جهت افزایش تولید مواجه است که این مهم نشان‌دهنده خط و مشی کشور در راستای افزایش تولید و حمایت از تولیدکنندگان است.

او افزود: البته در این مسیر تولیدکنندگان با سختی‌ها و دشواری‌هایی مواجه هستند ولی در مجموع و در نگاه کلان خوشبختانه عرصه تولید در حال رشد است.

اعلایی گفت: راه نجات اقتصاد کشور افزایش تولید است و سیاست افزایش اشتغال، کاهش بیکاری و کنترل تورم با افزایش تولید محقق می شود.

این مسئول ادامه داد: انجمن تولیدکنندگان تجهیزات برق و الکترونیک استان قزوین انجمن نوپایی است و یکی از ابتدایی‌ترین نیازها و کم‌هزینه‌ترین اقدامات برای این انجمن برقراری ارتباط واحدها با یکدیگر است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: در زمینه تولیدات برق و الکترونیک، زنجیره موجود ناشناخته‌ای در استان وجود دارد که هنوز برای واحدها روشن و شفاف نشده است و این شرکت‌ها می‌توانند با هم‌افزایی و همگرایی افزایش راندمان و بهره‌وری تولید را ارتقا دهند.

استاندار قزوین اظهارکرد: یکی از مزیت‌های کشور و یکی از نیازهای رو به رشد کشور صنعت برق و تجهیزات الکترونیکی است و استان باید در حوزه تجهیزات برق و الکترونیک بتواند پیشرفت‌های بیشتری را داشته باشد و در این حوزه بتوان نتایج بهتری را به دست آورد.

دکمه بازگشت به بالا