حوادث

این ساعت ۲ تریلیون و ۷۵۰ میلیارد تومان قیمت دارد!

آفتاب‌‌نیوز :

این ساعت در یک دستبند پلاتین قرار گرفته و از ۱۱۰ قیراط الماس رنگی نادر از برش‌ها و اتمام‌های مختلف ساخته شده‌است. الماس‌های رنگی فانتزی طبیعی فوق‌العاده کمیاب و با ارزش هستند، معمولاً بیشتر از الماس‌های سفید استفاده می‌شود.

در حالی که الماس‌های باگت و برلیانت گرد معمولاً برای ساعت‌های الماسی مورد استفاده هستند، گراف ترکیبی از الماس‌های قلب، زمرد، مارکیز و الماس گرد را انتخاب کرد. ساعتی واقعا متمایز و تکرار نشدنی، Hallucination یک اثر هنری بی نظیر است.

ساعت دارای صفحه کوچکی است که به الماس‌ها اجازه می‌دهد برجسته‌تر دیده شوند. اسن ساعت همچنین به یک قفل ساده مجهز است که پس از بسته شدن، از دید پن‌ها می‌شود و تنها زمانی باز می‌شود که بر روی الماس خاصی فشار وارد شود.

بخشی از جادوی این ساعت زنانه این است که چیدمان نگین پلاتینی «نامرئی» مبتکرانه آن این تصور را ایجاد می‌کند که الماس‌ها با جادو در کنار هم قرار گرفته‌اند. گوهرشناسان، طراحان، و تیمی از صنعتگران هزاران ساعت را صرف ساخت این ساعت فوق العاده کردند.

گراف برای نشان دادن اقتدار، مهارت، نوآوری و برتری شرکت در صنعت الماس، از تولید تا خرده فروشی، از این ساعت رونمایی کرد. به هر حال، لارنس گراف سهامدار کنترل کننده شرکت الماس آفریقای جنوبی است.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا