فرهنگ و هنر

کاش حرمت خانواده‌ها را نگه می‌داشتند!

هادی مرزبان با تأکید بر لزوم ایجاد فضای اطراف تئاتر شهر گفت: “ما باید حداقل به خانواده هایی که به این مکان می آیند و احترام بگذاریم”.

این کارگردان در مصاحبه با ISN ابراز تأسف کرد که تئاتر شهر نمادی از تئاتر ایران محسوب می شود ، من نمی دانم چرا تئاتر شهر در طرح شهر قرار نگرفته و به آن فکر نمی کنم. وضعیت غم انگیز

مرزبان ادامه می دهد: اگرچه در سال های اخیر تئاترهای زیادی راه اندازی شده است ، اما تئاتر شهر هنوز محلی است که فعالان تئاتر در تهران و شهرستانها می خواهند در آن بازی کنند. متأسفانه زیبا ، یکی از مهمترین بناهای تاریخی تهران ، هنوز با بی تفاوتی روبرو است.

او اضافه کرد: تئاتر در طرح شهر در نظر گرفته نشده است ، اگرچه کودکان تئاتر از هر قشر که عاشق تئاتر شهر هستند و به ساختمان علاقه نشان داده اند ، از اقشار مختلف جامعه هستند.

مرزابا از فضای بیرونی تئاتر شهر ابراز تأسف می کند و به یاد می آورد که وقتی به این مجموعه می رسیم همه چیز را پیدا می کنیم به جز فضای سنتی و هنری. فروشندگان اطراف تئاتر شهر مورد احترام هستند ، اما همه جایی دارند. در این بین پارک دانش آموزان در وضعیت خرابی قرار دارد. انواع مختلفی از مردم و انواع تخلفات در این پارک وجود دارد. چگونه خانواده ای می توانند برای تماشای یک نمایش به تئاتر بیایند یا چگونه می توانند اجازه دهند بچه های کوچکشان وارد تئاتر شوند؟

یک کارگردان با سابقه تئاتر خاطرنشان کرد که یک مکان فرهنگی برای بازدیدکنندگان ، هنرمندان یا تماشاگران یا کارکنان آن مکان باید در داخل احساس امنیت کنند ، اما می بینیم که اطراف تئاتر شهر بیش از هرجای دیگر تراکم دارد. . پس از تماشای همه مجموعه ها و موارد دیگر ، شخصی که از راه خود بیرون می رود تا به مجموعه نگاه کند و سردرگمی و سردرگمی را ببیند ، پا به این مجموعه خواهد گذاشت و کاری انجام می دهد. دادن!

مرزابا افزود: “ما دوست داریم که آنها را روی صندلی های پارک دانشجویی کتاب می خوانند ، و دیدن اینکه شخصی در این پارک کتاب می خواند مضحک خواهد بود.

وی نتیجه گیری می کند: “امیدوارم مسئولان در مورد حریم تئاتر شهر فکر کنند و اینکه این ساختمان برای این ساختمان و بافت معماری و فرهنگی آن است و باید از این فاجعه جلوگیری شود.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا