اقتصادی

بازگشت 100 میلیارد بلیط قطار تاکنون / محاسبه ضرر کرونری



مدیرکل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در روزها و هفته های گذشته بیش از 100 میلیارد تومان قیمت بلیط قطار که بازگردانده شده است برای آنها صورتحساب است و خسارات ناشی از شیوع ترافیک ریلی را محاسبه و ارزیابی می کند. ما ویروس تاج هستیم و قطار متوقف می شود که به زودی اعلام خواهیم کرد.

سعید رسولی در گفت و گو با دانا نیوز ، اظهار داشت: “آمار بلیت هایی که تاکنون برگردانده ایم و قیمتی که شرکت ها به شرکت های راه آهن ارائه داده اند قابل فهم است و تاکنون می توان گفت که بیش از 100 میلیارد تومان به مردم پرداخت شده است.” راه آهن وارداتی فقط مربوط به بازگشت بلیط نیست و محدود به دیروز و امروز نیست. بنابراین مطالعات انجام می شود و آمار و ارقام دقیق در محاسبات و برآوردها به زودی مشخص می شود.

وی افزود: علاوه بر مبلغی که به دلیل بازگشت بلیط شرکت حدود 100 میلیارد تومان از دست داده است ، به دلیل عدم خرید بلیط قطار جبران شد و بنابراین این موضوع در دفتر مرکزی ستاد ضد تاج برای رسیدگی به بخش های مختلف رکود در حال رسیدگی است. برای جلوگیری از این منطقه و چرخاندن چرخ کارخانجات و صنایع مرتبط ضروری است.

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: شیوع ویروس تاج می تواند در سایر بخش ها در ماه های آینده تأثیر بگذارد. وی گفت: “تاکنون دفتر مرکزی تاج از طریق راه آهن پرداخت نشده است ، اما این اتفاق به زودی اتفاق می افتد.” بودجه لازم به آنها پرداخت می شود.

وی تأکید کرد: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه چشم انداز اقتصادی ندارد و ما به نیروی انسانی توجه ویژه ای می کنیم زیرا رویدادهایی مانند ویروس تاج ، منابع موقتی و انسانی سالهاست که با ما همکاری می کنند و ما نمی توانیم آن را سفارشی کنیم. ” ما از کلیه شرکتهای همکار غیردولتی خواسته ایم که نیروی کار خود را با یکدیگر سازگار نکنند و دولت تمام تلاش خود را برای کمک به کار کرد.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت توسط سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط دانا نیوز هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا