اقتصادی

تجهیز مرکز آموزشی عملی نیروهای پیمانکاری شرکت گاز لرستان با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد

ES و لرستان مدیر عامل شرکت گاز لرستان شرکت گاز لرستان اعلام کرده است که بیش از دو میلیارد تن مرکز آموزش عملی هزینه شده است.

به گفته کرم گودرزی امروز در مراسم فارغ التحصیلی مرکز آموزش شرکت گاز لرستان در Merre 4 ، سندی که بین شرکت ملی گاز ایران و سازمان های فنی و حرفه ای کشور امضا شده مطابق با مسئولیت اجتماعی و آموزش است.

بر اساس این تفاهم نامه ، سازمان فنی و حرفه ای باید امکانات و تجهیزات لازم را برای آموزش نیروی انسانی کارآمد و ماهر یا پیمانکارانی که با شرکت ملی گاز قرارداد دارند فراهم کند. نفت همیشه وجود داشته و به انجام مسئولیت های اجتماعی خود در کشور متعهد بوده است.

وزارت نفت از بدو تأسیس یکی از شرکتهای برجسته در زمینه آموزش منابع انسانی بوده است. آموزش متخصصان صنعت گاز و نفت در اولویت این وزارتخانه است.

وی گفت: “ما این مرکز را با هزینه بیش از دو میلیارد تن برنامه ریزی کرده ایم.” البته ما بیشتر تجهیزات را بازسازی کرده ایم. تأسیسات عمده ، مانند نیروگاه ، گفت: “امکانات و تجهیزات توسط شرکت گاز منطقه تهیه شده است.

وی گفت: “این مجموعه آماده آموزش و خدمت به مردم لرستانی است.”

به گفته مدیرعامل شرکت گاز لرستان ، ما به طور قطع مباحث آموزشی را توسعه خواهیم داد و متخصصین باتجربه و متخصص را برای آموزش ارائه خواهیم داد.

گودرزی گفت: “همه نیروهای نفت ، گاز ، پتروشیمی و بخش خصوصی آماده استفاده از این امکانات هستند.”

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا