اقتصادی

کمیسیون عمران افزایش قیمت چشمگیر بلیط هواپیما را با جدیت دنبال می کند

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی با انتقاد و تاکید بر تسعیر نرخ بلیت هواپیماهای خارجی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این مورد قیمت بلیت هواپیما از جهاتی بیش از 100 درصد افزایش یافته است و اینطور نیست. کاملا قابل قبوله

کمال علیپور در گفت وگو با دانا نیوز به اقدامات این شرکت هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما برای اتباع خارجی اشاره کرد. هیچ تنظیماتی در این زمینه وجود نداشت. اگرچه قیمت دقیق بلیت برای گردشگران خارجی مشکلی ندارد، اما اینکه این اقدام بر قیمت پروازهای داخلی تاثیر بگذارد و قیمت را برای مردم کشور به میزان قابل توجهی افزایش دهد، غیرقابل قبول است. عدم مدیریت.

ادامه مطلب
نقض بین المللی رخ داده است. تهران: بلیط مشهد 6 میلیون تن؟

اینکه خارجی ها با تعیین دلار برای کشور مشکل ایجاد کنند قابل قبول نیست. به نظر ما این یک اشتباه بود. من معتقدم قیمت بلیت های داخلی باید برای مسافران داخلی و خارجی یکسان باشد. این تصمیم از سوی دیگر قطعا مشکلاتی را برای جذب گردشگر ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم کیم شهر در شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما تحول زیادی در بازار ایجاد کرده است. من به شخصه قیمت بلیط ها را دیده ام و قیمت برخی از مسیرها 100 برابر شده است. هیچ منطقی در این نیست. کمیسیون ساخت و ساز این موضوع را جدی خواهد گرفت و جلسات کمیسیون ساختمان به نظارت بر این وضعیت ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا