اقتصادی

یوسفی: مجلس در برابر افزایش غیر قانونی نرخ بلیت هواپیما کوتاه نمی‌آید

یکی از اعضای مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی از ما خواست که از همه روش های قانونی برای مبارزه با افزایش غیرقانونی قیمت بلیط هواپیما استفاده کنیم.

مجتبی یوسفی در مصاحبه با ISN از عدم بازگشت نرخ خطوط هوایی قبل از ماه نوامبر انتقاد کرد. آن بالا است و شرکت های هواپیمایی همچنان آن را نقض می کنند.

طبق تصمیمی که هفته گذشته کمیسیون عمران مجلس با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی ، شرکت های هواپیمایی و دفاتر خدمات و گردشگری گرفته است ، قیمت بلیط باید قبل از ماه نوامبر برگردانده شود. در جلسه مشخص شد که قیمت بلیط غیرقانونی است.

به گفته یکی از اعضای پارلمان ، سازمان هواپیمایی کشوری وظیفه داشت این قانون را کنترل کرده و از تخلفات جلوگیری کند. اما مطالعات میدانی نشان می دهد که قیمت ها در حال افزایش هستند و از برخی جهات قیمت بلیط ها 150٪ افزایش می یابد. من با وزیر راه و شهرسازی تماس گرفتم و این موضوع را مطرح کردم.

سرانجام ، جوزف تأكید كرد: پارلمان از این موضوع عقب نشینی نخواهد كرد و با برگزاری چند جلسه این موضوع را رها نخواهد كرد. این هفته این موضوع را مجدداً در کمیسیون مطرح خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای مقابله با قیمت غیرقانونی بلیط هواپیما انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا