ورزشی

واکنش تند مازیار زارع به داوری بازی با پرسپولیس

بر اساس این گزارش تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود پرسپولیس شد. مازیر سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از بازی امروز گفت: بازی خوبی بود، هر دو تیم موقعیت داشتند و هر تیمی که از موقعیت ها استفاده می کرد، برنده شد. اگرچه در نیمه اول به حریف فرصت ندادیم، اما در نیمه دوم هم آنها و هم ما فرصت گلزنی داشتیم.

وی افزود: گاهی اوقات داوران در بازی جنجال درست می کنند. آنها باید یک کلاس توجیهی داشته باشند تا داوران رفتار آنها را یاد بگیرند. من تا صحنه محوطه جریمه اعتراضی نکردم اما بازیکن روی نیمکت با هم تیمی اش صحبت کرد و داور به او کارت زرد داد. او نمی دانست چگونه بازی را مدیریت کند. داوران فقط برای نیمکت نشینان کارت صادر می کنند. با وجود اینکه من حتی روی صحنه اعتراض نکردم، داور در پایان مسابقه جنجال به راه انداخت. یکی باید گردن قاضی را بگیرد. حالا یک هفته به قاضی استراحت دادند و همین روند ادامه پیدا کرد. باید بپرسید که آیا این داور برای این بازی مناسب بود؟

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: پرسپولیس پیشتاز است و ما در انتهای جدول هستیم، پرسپولیس باید قهرمان شود تا صدرنشین بماند و ما باید ببریم تا از انتهای جدول فاصله بگیریم اما چرا این را انتخاب کردند. . قضاوت برای ما؟ این داور نمی داند هر تیم چند بازیکن باید بازی کند. این داوران هستند که مربیان را دیوانه می کنند. حالا من رد می شوم اما قاضی به کارش ادامه می دهد. هیئت منصفه چهارم شاهد بود اما چیزی نگفت. میدونی چرا؟ چون ما تیم ضعیفی هستیم.

داستان همچنان ادامه دارد که آنها به سوال قاضی درباره اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داده و اینکه او “همه چیز را می داند” پاسخ می دهند.

زارع ادامه داد: خیلی خوب است که من را تحریم کردند، اما چه کسی پاسخگوست؟ داور با وجود اینکه بازیکن روی نیمکت با هم تیمی خود صحبت می کرد به او کارت زرد داد، پس انتظار دارید عصبانی نشود؟ داوران تیم ها را تحت فشار قرار می دهند و نمی دانند چگونه آنها را مدیریت کنند. چون دوربین به من نشان می دهد باید به من کارت بدهد. بس کن من میرم تو خونه بشینم آقای تاج شما از مربیان حمایت نکردید اما پشت قاضی پنهان شدید. آقای تاج با نگاه به چشمان شما می گویم از داور حمایت کنید چون بازی به صورت زنده پخش شد.

دکمه بازگشت به بالا