ورزشی

«پایان خوش» پرسپولیس با برد مقابل نفت مسجدسلیمان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش مرهر ، هفته هجدهم هفته هجدهم لیگ برتر با پیروزی یک بر یک مقابل شاگردان یحیی گلمحمدی به میزبانی مسجد سلیمان نفت برگزار می شود.

مهدی ترابی (32) و وحید امیری (69) برای نفت سلیمان برای پرسپولیس و میثم طاهدست (53) گلزنی کردند.

بعد از یک وقفه طولانی ، برتری طلبان سرخپوشان شهریر محگلو و مهدی ترابی به نفت مجید سلیمان پیوستند تا روی نیمکت تیم بنشینند.

حمید مطهری ، مدیر شیاطین سرخ در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت که شیاطین سرخ کنترل بازی را کاملاً در دست گرفته اند و فشار زیادی به دفاع چند بازیکن وارد کرده اند.

حملات گسترده پرسپولیس منجر به جریمه این تیم به خاطر خطای مهدی ترابی و خطای مجید سلیمان نفت شد و در دقیقه 8 اومد عالیشاه عقب بود اما ضربه ایستگاهی متوسط ​​فراتر از دروازه نفت بود. این تیم می خواست یک گل به ثمر برساند. رسیدن خیلی زود بود

با این حال ، پس از بازگشت به باشگاه در مرحله 20 لیگ برتر ، حمله یحیی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 32 گل نهایی بازی توسط سید سگا آقایی به ثمر رسید.

حملات تیم میزبان پس از این گل به پایان نرسید اما پرسپولیس تا نیمه اول به گل تبدیل نشد.

نیمه دوم این دیدار با تغییر سرعت آغاز شد تا شاگردان دیرو یزدی در حضور مهدی محبی برابر شوند.

نفتی ها که همچنان در خط دفاعی حضور پررنگی دارند ، ضد حمله او را تماشا می کردند تا یک گل برای حامد لاک ایجاد کنند.

در یكی از حملات كوچكشان ، دانشجویان یزدی توسط محافظان دفاع شخصی به تأخیر افتادند و میسای ضعیف توانست درهای گروه میزبان را باز كند.

شاگردان یایا گل محمدی به حمله خود به دروازه نفتی مگی سولمان ادامه دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 69 از شهریار موگانلو به وحید امیر به گل رسیدند.

پس از پیروزی در گل دوم ، نفتی ها با بیشترین تعداد نفرات دفاع از دروازه پرسپولیس را متوقف کردند.

بازی سریع مهاجران سلیمانی وینگرهای پرسپولیس را غافلگیر کرد زیرا آنها در جلوگیری از حملات تیم اشتباه کردند و با هشدارهای داور روبرو شدند.

سیماک نعمتی که در دقیقه 60 تعویض شد ، فقط 15 دقیقه در زمین ماند. او در دقیقه 75 از بیژن حیدری کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

کارت زرد داور به بازیکنان و مربیان همچنان عملکرد قاضی را به چالش می کشد.

در این پیروزی ، پرسپولیس با 37 امتیاز به کار خود پایان داد ، در حالی که روغن سلیمان 20 امتیاز را در سال 1999 به دست آورد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا