ورزشی

بازی برابر تراکتور سخت است

شففا پیش از دیدار با تیم تراکتور تبریس ، پیش از سرمربی باشگاه فوتبال پایدار ، محمود فیکری در بیانیه ای گفت: “بازی فردا سخت است و تراکتور تیم قدرتمندی است.” مسعود شوجای از زمان تصدی پست امتیاز خوبی کسب کرده و از هفت بازی 14 امتیاز کسب کرده و در جدول فرم خوبی دارد.

وی ادامه داد: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و با توجه به اینکه این بازی در تبریز است برای تیم ما دشوار خواهد بود اما بازیکنان ما از نظر روحی و جسمی نیز از شرایط خوبی برخوردار هستند و ما تمرینات خوبی داشتیم.

وی افزود: “امیدوارم فردا خوب بازی کنیم و سه امتیاز بازی را بدست آوریم.”

وی گفت: “قبل از دربی ، شیخ اچ دیاباته به عنوان یک بازیکن 90 دقیقه ای شناخته می شد ، اما اکنون باید کمتر از 90 دقیقه بازی کند.” شیخ یکی از بازیکنان خوب و حرفه ای ما است. او سال گذشته آقای گل شد. شیخ کو به عنوان سرمربی تیم هنوز آماده نیست ، بنابراین باید هزینه کنم. من در نیمه دوم شیخ کین را وارد دربی کردم و باید او را وارد بازی می کردم. دیابت برای کمک به ما در بازی های لیگ و آسیا. من به شیخ ک اعتقاد دارم و امیدوارم خیلی زود به حد آمادگی برسد.

كلیل زاده گفت: “من با هواداران صحبت می كنم و می خواهم به آنها بگویم كه بسیار باهوش باشند زیرا افراد زیادی می خواهند تیم را ناراحت كنند و تفاوت ایجاد كنند و اگر آنها از این آب ماهی بگیرند ، من نمی خواهم این آزادی به کسانی كه خواهان آن هستند داده شود.” هیچ تفاوتی بین من و اعضای هیئت مدیره وجود ندارد. از ابتدای فصل بدهی های زیادی داشته ایم و بسیاری از مشکلات ما با مدیریت ما برطرف شده است. چند روز یک بار با کالیلزادن تماس می گیرم. جای ماست با این حال ، اگر نتیجه بد باشد ، بحث تغییر خواهد کرد ، اما اکنون گروه در وضعیت خوبی قرار دارد. هواداران نباید اجازه دهند که آزادی او در این مکان ها تضعیف شود.

پایان پیام /

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا