اقتصادی

ارتقای کیفیت خدمات در فروش آنلاین پوشاک با کمک یک شرکت خلاق

یک شرکت نوآور با ارائه نمونه کارهای مختلف خدمات ، تفاوت اساسی در زمینه فروش آنلاین لباس ایجاد کرده است.

با توجه به ESA حمیرضا شرازیها ، مدیرعامل شرکت گفت: “تحقیقات ما در بازار پوشاک شکاف های قابل توجهی را در این زمینه شناسایی کرده است.” بر این اساس یک تیم تحقیقاتی در داخل سازمان برای کار در زمینه نیازهای این حوزه و برنامه ریزی سیستم فروش بر اساس آن تشکیل شد.

وی افزود: “بسیاری از فروشگاه های آنلاین مبتنی بر شبکه های اجتماعی هستند که خدمات با کیفیت بالایی ارائه نمی دهند.” بر این اساس ، با ارائه انواع نمونه کارها خدمات ، سعی کردیم رضایت مشتری را به عنوان یک اصل در تجارت ببینیم.

مدافع صنعت نرم و خلاق در توضیح ویژگی های بازاریابی آنلاین در ایران گفت: تلاش های ما برای تسریع در استقرار برند شرکت ما سرعت گرفته است. این فروشگاه آنلاین انواع لباس های زنانه را به همراه کیف ، کفش ، خرچنگ و روسری ارائه می دهد. کلیه مراحل تولید شامل طراحی ، خرید پارچه ، گلدوزی ، بازاریابی و فرش در این مجموعه گنجانده شده است.

وی افزود: فقط مراحل جمع آوری و گسترش در خارج از مجموعه انجام می شود. برای ارج نهادن بیشتر به مشتری ، با کاربر تماس گرفته می شود و از همه اندازه ها استفاده می شود. ما همچنین خدمات بازرسی لباس خونه به خونه داریم.

شراضی در توضیح خدمات این شرکت گفت: بر اساس این خدمات مقدار زیادی لباس برای مشتری ارسال می شود و مشتری می تواند با خیال راحت لباس های خانه را امتحان کند. سپس اندازه مورد نظر را انتخاب کنید.

مدیر عامل با تأکید بر اهمیت مشتری مداری گفت: شرکت های نوآور در همه زمینه ها تفاوت چشمگیری در تجارت سنتی ایجاد کرده اند. خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها مشتری را از خدمات بی کیفیت ناراضی می کند و در نتیجه ، مشاغل سنتی مجبور به برخورد موثرتری با مشتری می شوند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا