اقتصادی

غرفه ماد امواج آریا تقدیر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین در سال ۱۳۸۹ نمایشگاه Ipas 2022 پس از چهار روز فعالیت، روز پنجشنبه کار را به پایان رساند. در پایان این نمایشگاه از غرفه برگزیده تجلیل شد شرکت مد امواج آریا همچنین از وی به عنوان غرفه برتر در این مراسم تجلیل شد.

نمایشگاه بین بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در نمایشگاه امسال برگزار شد که بسیاری از شرکت های تولیدی پس از دو سال وقفه، محصولات خود را در زمینه تجهیزات امنیتی عرضه کردند.

شرکت مد امواج آریا در این 4 روز خدمت سفارشات سفارشی خودش را فاش کرد. در این 4 روز حدود 2000 نفر از غرفه این شرکت بازدید کردند و چندین قرارداد همکاری منعقد شد.

غرفه مد آمواج آریا قابل تقدیر است.

این شرکت از اوایل دهه 90 به طور فعال در زمینه تولید محصولات دوربین مداربسته حضور داشته و توانسته است 10 نماینده فعال در زمینه موبایل و لوازم جانبی داشته باشد. بر این اساس در پایان این نمایشگاه از شرکت مد امواج آریا به عنوان بهترین چادر شکرگزاری می شود.

اوایل مدیر کل خانم واج آریا در خصوص فعالیت های شرکت: در تلاش هستیم. خدمات محصول بدون کارخانه سهم برندهای ایرانی را در بازارهای داخلی و خارجی تقویت خواهیم کرد و امیدواریم روزی برسد که سهم برندهای خارجی در بخش صنعت کاهش یابد. موضوع سفارشات سفارشی در نمایشگاه امسال بیشتر مورد توجه قرار گرفت و این شرکت سعی کرد برخی از خدمات را به صورت رایگان به شرکای تجاری خود ارائه دهد. این شامل برخی از خدمات ویژه، مانند به اشتراک گذاشتن تخصص ما در محتوا و بازاریابی است.

غرفه مد آمواج آریا قابل تقدیر است.

محمدمهدی عرب شیخ غیبی در این خصوص: حداقل در این نمایشگاه در نظر داریم. 20 ایالت نماینده شرکت مد امواج برای ارائه خدمات بازاریابی سفارشی. مزایا برای نمایندگان م برای حمایت از هزینه های زیرساختی مانند گسترش محیط فیزیکی تجاری یا استخدام نیروی کار. یه سرویس دیگه دیوانه امواج آریا، اعطای وام به این مشاغل یک بخش توانمند است. عرضه محصول خود را ساده کنید امیدوارم در آینده کشورمان را قدرتمندتر از امروز ببینیم و امواج آریام در حوزه فناوری سهم قابل توجهی در بازار داشته باشد.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین درباره محتوای آن نظری ندارد.

دکمه بازگشت به بالا