برترین های کسب و کارعمومی

چگونه میکروفون ایکس باکس وان را فعال کنیم

نوار بازی ایکس باکس یک ابزار مفید ویندوز با ویژگی های مختلف برای بهبود تجربه بازی شما است. یکی از این ویژگی‌ها، امکان ضبط بدون دردسر بازی و گرفتن اسکرین شات است. با این حال، علیرغم لیست طولانی ویژگی های آن، برخی از کاربران با مشکلاتی مواجه می شوند که در آن میکروفون آنها در نوار بازی ایکس باکس کار نمی کند. اگر میکروفون نوار بازی ایکس باکس کار نمی کند ، لذت آن بازی های چند نفره را از دست خواهید داد. خوشبختانه، یک راه حل برای آن وجود دارد. ما در این مقاله از راه‌هایی را توضیح خواهیم داد که را حل کنید.

1. مجوزهای میکروفون خود را بررسی کنید

در ویندوز 11، می توانید به صورت دستی مجوزهای میکروفون را پیکربندی کنید. اگر نوار بازی ایکس باکس اجازه دسترسی به میکروفون را نداشته باشد، صدای ورودی را ضبط نخواهد کرد. در این مورد، باید بررسی کنید و اجازه دهید نوار بازی ایکس باکس به میکروفون دسترسی داشته باشد. با دنبال کردن دستورالعمل های زیر می توانید این کار را انجام دهید: حتما بخوانید:  مرحله 1: میانبر صفحه کلید Windows + I را فشار دهید تا برنامه تنظیمات باز شود.

پس از آن، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و مشکل را بررسی کنید. حتما بخوانید:  درایور میکروفون را دوباره نصب کنید اگر کیفیت میکروفون ضعیفی دارید یا میکروفون شما در نوار بازی ایکس باکس کار نمی کند، احتمالاً مشکلی در درایور میکروفون وجود دارد. در چنین مواردی، نصب مجدد درایور میکروفون بهترین اقدام است. برای انجام این کار، این مراحل را دنبال کنید:

پس از آن، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و میکروفون خود را وصل کنید تا درایور آن نصب شود. سپس، بررسی کنید که آیا مشکل ادامه دارد یا خیر. اگر بله، راه حل بعدی را در لیست امتحان کنید حتما بخوانید: . سرویس صوتی ویندوز را مجددا راه اندازی کنید

  1. ویرایشگر سیاست گروه محلی را ویرایش کنید مرحله 1:کلید Windows + R را فشار دهید تا ابزار Run باز شود. مرحله 2: gpedit.msc را در نوار جستجو تایپ کنید و سپس روی دکمه OK کلیک کنید. مرحله 3:به مکان زیر در ویرایشگر سیاست گروه محلی بروید:
  2. نوار بازی XBOX را دوباره ثبت کنید

اگر در نوار بازی ایکس باکس با پیغام خطایی مبنی بر «the selected microphone couldnt be found» مواجه شدید یا اگر میکروفون کلاً کار نکند، یکی از راه حل‌های احتمالی ثبت مجدد نوار بازی ایکس باکس است. انجام این کار به ویژه در صورتی مفید خواهد بود که مشکل ناشی از خرابی در نوار بازی Xbox باشد. برای ثبت مجدد نوار بازی Xbox این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 3: در پنجره PowerShell بالا، دستور زیر را تایپ کرده و Enter را فشار دهید پس از آن، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید، و دیگر با مشکل مواجه نخواهید شد. چه بخواهید در طول جلسات بازی با دوستان خود یک‌ ویس ارسال کنید یا با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، داشتن یک میکروفون کاربردی در نوار بازی Xbox بسیار مهم است. با این حال، ممکن است به دلیل عدم وجود مجوزها یا خرابی در درایور میکروفون، این اتفاق نیفتد. خوشبختانه، با استفاده از راه حل بالا می توانید به سرعت کار نکردن میکروفون را در مشکل نوار بازی ایکس باکس برطرف کنید.

چگونه میکروفون ایکس باکس وان را فعال کنیم

نوار بازی ایکس باکس یک ابزار مفید ویندوز با ویژگی های مختلف برای بهبود تجربه بازی شما است. یکی از این ویژگی‌ها، امکان ضبط بدون دردسر بازی و گرفتن اسکرین شات است. با این حال، علیرغم لیست طولانی ویژگی های آن، برخی از کاربران با مشکلاتی مواجه می شوند که در آن میکروفون آنها در نوار بازی ایکس باکس کار نمی کند. اگر میکروفون نوار بازی ایکس باکس کار نمی کند ، لذت آن بازی های چند نفره را از دست خواهید داد. خوشبختانه، یک راه حل برای آن وجود دارد. ما در این مقاله از سلام دنیا راه‌هایی را توضیح خواهیم داد که مشکل کار نکردن میکروفون در نوار بازی ایکس باکس در ویندوز 11  را حل کنید. رفع مشکل کار نکردن میکروفون در نوار بازی ایکس باکس در ویندوز 11

  1. مجوزهای میکروفون خود را بررسی کنید

در ویندوز 11، می توانید به صورت دستی مجوزهای میکروفون را پیکربندی کنید. اگر نوار بازی ایکس باکس اجازه دسترسی به میکروفون را نداشته باشد، صدای ورودی را ضبط نخواهد کرد. در این مورد، باید بررسی کنید و اجازه دهید نوار بازی ایکس باکس به میکروفون دسترسی داشته باشد. با دنبال کردن دستورالعمل های زیر می توانید این کار را انجام دهید: آیا میکروفون شما روی هر نوار برنامه ایکس باکس در ویندوز کار می کند؟ بیایید آن را رفع کنیم.

برخی از کاربران در خرید بازی xbox در مورد تعمیر کار نکردن میکروفون خود با برنامه Xbox در ویندوز 10 و 11 پست کرده اند. این کاربران گفته اند که میکروفون آنها به طور کلی با برنامه های دیگر خوب کار می کند اما با برنامه Xbox خیر. در نتیجه، آن‌ها نمی‌توانند از میکروفون‌های هدست یا انواع دیگر میکروفون‌ها برای مواردی مانند چت مهمانی Xbox استفاده کنند.

میکروفون یک دستگاه مهم برای برنامه Xbox است. آیا میکروفون شما نیز با برنامه Xbox در ویندوز کار نمی کند؟ اگر اینطور است، به این ترتیب می‌توانید کا1. Windows Troubleshooter for Recording Audio را اجرا کنید عیب یاب Recording Audio می تواند برای رفع بسیاری از مشکلات مربوط به میکروفون در ویندوز مفید باشد. بنابراین، شاید به برخی از کاربران کمک کند تا این مشکل میکروفون برنامه Xbox را برطرف کنند. می توانید عیب یاب ضبط صدا را از کنترل پنل در هر دو ویندوز 11/10 به این صورت باز کنید:ر نکردن میکروفون خود را در برنامه Xbox برطرف کنید.

تنظیمات مجوز میکروفون را برای برنامه Xbox بررسی کنید ویندوز دارای تنظیمات مجوز میکروفون است که باید برای برنامه Xbox فعال شود تا صدا را دریافت کند. بنابراین، مطمئن شوید که دسترسی میکروفون برای برنامه Xbox مجاز است. به این ترتیب می توانید دسترسی میکروفون را برای برنامه Xbox در ویندوز فعال کنید: چرا ایکس باکس صدا ندارد؟

بعضی از کاربرای ایکس باکس مشکلی با این دستگاه دارن که نسبتا رایج هم هست. این مشکل صدا نداشتن ایکس باکس هست که بیشتر موقع استفاده از کابل HDMI اتفاق میفته. این مساله به ویژه تو ایکس باکس 360 اتفاق میفته چون این مدل کامل اچ دی ام آی نداره و به جاش کابل AV توی جعبه ش قرار داره. با توجه به این که کیفیت تصویر و سرعت انتقال hdmi به مراتب بیشتر از AV هست، بیشتر افراد از این کابل استفاده میکنن.

اما خیلی از کاربرا میگن صدای کنسول موقع استفاده از کابل اچ دی ام آی قطع میشه و با مشکل مواجه میشن. اگه شما هم چنین مشکلی دارین، با نمایندگی تعمیرات کنسول بازی همراه باشین تا دلایل و راه حل های صدا نداشتن ایکس باکس رو بررسی  کنیم. تو مطالب قبلی راجع به اجرا نشدن بازی ها در ایکس باکس صحبت کردیم که میتونین اونا رو هم مطالعه کنین.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا