برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

لوازم جانبی انواع لایت باکس فریم لس

لایت باکس چیست؟

تهران لایت باکس یکی از بزرگترین تولید‌کننده های لایت باکس و … با ارزان‌ترین قیمت لایت باکس و قطعات و متریال لایت باکس در سطح کشور می باشد. استفاده از بهترین متریال در ساخت لایت باکس از متد اصلی این شرکت می باشد. تهران لایت باکس با فروش انواع لایت باکس از جمله لایت باکس فريم لس چاپ پارچه ،لایت باکس آلومینیوم ،لایت باکس مگنتی، لایت باکس اسنپ فریم، لایت باکس پروفيل المينيوم دوجداره،استند لايت باكس و کلیه ی قطعات و لوازم جانبی مربوطه در خدمت تمامی مشتریان می باشد.

تهران لایت باکس ساخت و تولید سفارشی انواع لایت باکس و استند و اقلام لایت باکس و لوازم مربوطه را را با قیمت ارزان ارائه می‌نماید. لایت باکس و سایر محصولات تولید شده در شرکت تهران لایت باکس دارای درجه کیفی بالای تولید می‌باشد.لایت باکس یک نوعی از انواع تابلو است که معمولا دارای یک قاب می باشد، البته ناگفته نماند که  امکان ساخت لایت باکس بدون قاب لایت باکس نیز هست و برای چاپ محتوای آن از انواع متریال چاپی با کیفیت استفاده میشود. جهت اعطای نمایندگی با ما تماس بگیرید.

لایت باکس فریم لس پارچه ای ۶ سانتیمتر یک طرفه

لایت باکس فریم لس ۶ سانتیمتری یک طرفه در دسته لایت باکس های با چاپ پارچه (تکستایل) قرار می گیرد . همانطور که از نام این لایت باکس می توان دریافت ، به علت دیده نشدن فریم پیرامونی ، امکان استفاده از حداکثر سطح لایت باکس برای نمایش تصویر فراهم می شود . پروفیل لایت باکس فریم لس ۶ سانتیمتری یکی از شناخته شده ترین انواع لایت باکس فریم لس نزد همکاران تابلوساز و مصرف کنندگان بوده و مشخصات پروفیل آن ، امکان کاربردهای چندگانه از جمله استفاده به صورت یک طرفه و دو طرفه و سیستم نور از کف و یا کناره را فراهم نموده است . در گروه تابلوسازان این پروفیل بازطراحی و بهینه سازی شده است .

در محاسبه قیمت این محصول ، حالت روشنایی ازکف با اس ام دی لنز واید برای نوردهی بصورت پبش فرض لحاظ گردیده تا بهترین کیفیت روشنایی میسر گردد ولی در صورت نیاز امکان ساخت با استفاده از اس ام دی تلسکوپی و نوردهی از دو ضلع طولی نیز وجود دارد همچنین امکان تسمه کشی در پشت لایت باکس و اتصال صفحه حامل اس ام دی ها به آن در مکانهایی که دیواره کامل وجود ندارد فراهم  است.

مشخصات و اجزای محصول :

  • پروفیل آلومینیوم به ضخامت ۶ سانتی متر ، تولید شده از آلومینیوم فابریک ( غیر ضایعاتی ) و با رنگ آنودایز نقره ای به همراه گونیاهای فولادی
  • صفحه ام دی اف به ضخامت ۳ میلیمتر حامل اس ام دی های لنز واید که به لبه پشتی پروفیل پیچ می شود .
  • اس ام دی های لنز واید بسیار کم مصرف در مقایسه با لایت باکس های سنتی و بازده نور بالا که بر روی صفحه فوق (کف لایت باکس ) نصب می گردد .
  • پارچه چاپ تکستایل ، چاپ شده با جوهر UV و دستگاه جاپ UV و دوخته شده به نوار دور دوزی پی وی سی نرم جهت نصب در شیار پروفیل لایت باکس
  • منبع تغذیه ( آداپتور – سوییچینگ ) ۱۲ ولت متناسب با تعداد اس ام دی مصرفی و آمپراژ مورد نیاز

مزایای محصول :

  • ضخامت کم محصول در مقایسه با لایت باکس های سنتی
  • امکان استفاده در فضاهای با میزان نور محیطی بالا و یا در نزدیکی منبع نور محیط و چراغ ها باتوجه به اطمینان از لوکس نور مناسب محصول
  • امکان استفاده به عنوان لایت باکس OUTDOOR با آب بندی و استفاده از صفحه پی وی سی و یا کامپوزیت به عنوان صفحه حامل اس ام دی ها و همچنین ماندگاری رنگ چاپ پارچه UV در نور مستقیم خورشید برای بیش از ۲ سال
  • امکان دمونتاژ و ارسال به شهرستان ها در ابعاد بزرگ در صورت درخواست مشتری
  • مونتاژ و دمونتاژ آسان
  • تعویض چاپ آسان با خارج کردن نوار دور دوزی دوخته شده به چاپ از شیار پروفیل آلومینیومی و نصب چاپ جدید

ابعاد لایت باکس :

  • لایت باکس فریم لس ۶ سانتی متری با توجه به عدم وجود محدودیت در نوردهی به سطح چاپ ، فاقد محدودیت در عرض چاپ تا حداکثر ۳۰۰ سانتیمتر بوده و در طول نامحدود قابل تولید است .
  • حداقل ابعاد قابل سفارش ۴۰*۴۰ سانتیمتر بوده لیکن سفارشهای کمتر از یک متر مربع ، یک متر درنظر گرفته می شود .
  • مبنای محاسبه قیمت در این لایت باکس مساحت قاب ( مترمربع ) می باشد .

مشخصات فایل چاپ :

    ابعاد فایل چاپ ارسالی با ابعاد قاب برابر می باشد ولی لازم است در طراحی فایل چاپ ، تا ۲ سانتی متر از گوشه های طرح فاقد نوشته و یا آرم و نشان تجاری باشد .

    برای ارسال فایل چاپ با توجه به توضیحات بالا از فرمت jpg با رزلوشن ۱۵۰ dpi و فرمت رنگی CMYK استفاده نمایید . ارسال فایل از طریق اپلیکیشن های معمول داخلی و خارجی با ذکر شماره فاکتور قابل انجام است .

روش های نصب :

لایت باکس فریم لس ۶ سانتیمتری به صورت INDOOR  و OUTDOOR  قابل سفارش است . در نمونه های INDOOR از صفحه ام دی اف ۳ میل بعنوان صفحه پشت کار استفاده شده و به صورت پیش فرض مبنای محاسبه قیمت لایت باکس قرار می گیرد. درصورت نیاز مشتری به آب بندی محصول و استفاده به صورت OUTDOOR ، امکان استفاده از ورق پی وی سی ۳ میل یا ورق کامپوزیت وجود داشته و قیمت ورق انتخابی بعلاوه هزینه آب بندی سازه در محاسبه قیمت لحاظ می گردد .

روش های نصب لایت باکس های فریم لس به شرح زیر است:

  •     دیواری : پیچ نمودن پروفیل و صفحه حامل اس ام دی ها به هر نوع دیواره با فرض مسطح بودن کلی دیواره ، اگرچه در مقایسه با لایت باکس فریم لس ۵ سانتی متری ، روشنایی این لایت باکس حساسیت کمتری به اعوجاجات سطح محل نصب دارد در صورت وجود پیش آمدگی یا عقب رفتگی عمده در سطح مورد نظر ، استفاده از قاب فلزی جهت ریسمان نمودن محل نصب پیشنهاد می گردد
  •     آویز : استفاده از یراق آلات مخصوص آویز و مهار تمودن لایت باکس با آنها به طوری که وزش باد یا جریان هوا باعث تکان خوردن سازه لایت باکس نگردد . همچنین استفاده از تسمه فلزی در پشت سازه لایت باکس برای پیچ نمودن صفحه حامل اس ام دی بدان و جلوگیری از دفرمگی توصیه می شود .
  •     استند (در ابعاد کوچک و متوسط) : پیچ نمودن لایت باکس  به پایه های استند فولادی.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا