ورزشیبرترین های کسب و کار

چگونه انلاین مافیا بازی کنیم؟

مافیا را آنلاین بازی کنید | چهار روش برای انجام بازی مافیا به صورت آنلاین

گر در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلف عضو باشید و یا حتی تلویزیون ببینید، احتمالا بازی انلاین مافیا یا شب مافیا به گوشتان خورده. مافیا در واقع یک بازی گروهی بسیار جذاب است که یکی دو سالی است در ایران هم طرفداران خاص خودش را پیدا کرده و شهرت و محبوبیت آن به حدی رسیده که در کافه های شهر، همواره گروهی در حال انجام بازی مافیا هستند و البته بازی مافیا از شبکه سلامت نیز پخش میشود که نشان از گسترده شدن این بازی دارد.

اگر بخواهیم مافیا رو به طور خلاصه توضیح دهیم، باید بگوییم که این باز در واقع بین دو گروه شهروند و مافیا انجام می گیرد. هر یک از این دو گروه، شامل نقش های متفاوتی است که از جمله آن ها می توان به دکتر، کارآگاه یا شهروند عادی برای گروه شهروند، و مافیا و پدر خوانده برای تیم مافیا اشاره کرد. در مورد قوانین و نحوه انجام بازی مافیا تفاوت های زیادی وجود دارد، اما به طور کل بازی مافیا رو می توان به دو دسته کلاسیک و فانتزی تقسیم کرد.

همانطور که اشاره کردیم، محبوبیت مافیا به حدی رسیده که کافه های سطح شهر را نمی توان بدون آن تصور کرد، اما حالا که به خاطر شیوع ویروس کرونا باید در خانه بمانیم، چگونه می توان این بازی مهیج را انجام داد؟ در این مقاله، چهار راه متفاوت برای انجام بازی مافیا به صورت آنلاین معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با استفاده از آن دوستان خود را دور هم جمع کنید و اوقات فراغت خود را به نحوی مهیج سپری کنید. با ما همراه باشید.

بازی مافیا آنلاین با Discord

اگر گیمر باشید یا به گروه های مخصوص بازی علاقه داشته باشید، به احتمال زیاد نام Discord را شنیده اید. Discord در واقع یک نرم افزاری برقراری تماس تصویری، صوتی و متنی است که بیشتر توسط گیمر ها به کار برده می شود و برای سیستم عامل های ویندوز، iOS، اندروید، لینوکس و مرورگر وب توسعه یافته است. طبق آمار ها تا ماه جولای 2019، این پلتفرم بیش از 250 میلیون کاربر فعال داشت و این تعداد روز به روز در حال افزایش است.

دیسکورد برای رایانه های شخصی، به طور خاص برای استفاده حین بازی طراحی شده و شامل قابلیت هایی مثل زمان پاسخگویی کم، سرور های چت کاملا رایگان و سریع، امکان برقراری تماس صوتی و تصویری بین دو یا چند کاربر و… می شود.

برای ثبت نام در Discord تنها کافی است یک ایمیل، نام کاربری و رمز عبور را در صفحه اصلی وبسایت یعنی Discordapp.com وارد کنید و به سرعت یک حساب کاربری جدید باز کنید. البته می توانید اپلیکیشن اندرویدی Discord را هم دانلود کنید. سرور های مخصوص بازی مافیا در دیسکورد بسیار زیاد است و تنها با یک جستجو در گوگل می توانید آن ها را پیدا کنید.

یکی از قابلیت های جالب دیسکورد، آنلاین بودن و امکان برقراری تماس تصویری است که میتوانید دوستانتان را دعوت کرده و بازی مافیا را به صورت تماس تصویری گروهی انجام دهید که بسیار لذت بخش است. اپلیکیشن Discord در گوگل پلی بیش از 100 میلیون بار دانلود شده و با حجم 60 مگابایتی توانسته امتیاز 4.3 را دریافت کند. برای دانلود جدیدترین نسخه از اپلیکیشن اندرویدی Discord می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

اپلیکیشن دهات | مافیا آنلاین

اگر هنوز در این بازی حرفه ای نیستید و به دنبال یک اپلیکیشن بازی با گرافیک جذاب هستید تا مافیا را به صورت آنلاین تجربه کنید، دهات می تواند اولین انتخاب شما باشد. این اپلیکیشن کاملا به صورت آنلاین است و در هر گروه می تواند 12 نفر را در یک بازی جای دهد. در حال حاضر این اپ بیش از 50 هزار بار دانلود داشته و حجم آن هم حدود 60 مگابایت است.

نقش های درون این بازی، اندکی با مافیا کلاسیک تفاوت دارد، اما قوانین و شیرازه اصلی بازی همان چیزی است که در مافیا کلاسیک می بینید. از جمله نقش هایی که در این بازی دیده می شود کارآگاه، بازپرس، سیریش، فضول، بادیگارد، اسکورت، دکتر، قاتل سریالی، پدر خوانده، نوچه، شیاد و… می باشد. درون بازی هر یک از این نقش ها داستان، وظایف، نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند و هر یک در مقابل نقش دیگری، می توانند رفتار خاصی از خود نشان دهند.

ویژگی های بازی دهات | مافیا آنلاین

  • امکان انجام بازی با حداکثر 12 نفر
  • امکانات چت درون بازی
  • بدون شهروند عادی (یعنی همه بازیکنان، نقش خاصی دارند)
  • نقش های جدید و جذاب
  • طراحی زیبا و تنوع کاراکتر ها
  • امکان چت گروه مافیا به صورت جداگانه

دانلود اپلیکیشن دهات

اپلیکیشن دهات | مافیا آنلاین با بیش از 50 هزار دانلود و 13 هزار رای، توانسته امتیاز 4.2 را از بازار به دست آورد. البته این بازی نقص های خود را هم دارد که از جمله آن ها می توان به باگ های نسبتا زیاد، خروج کلی از بازی به دلیل قطع اینترنت و حرفه ای نبودن بازیکن ها اشاره کرد. با اینحال این بازی می تواند برای کسانی که به تازگی با مافیا آشنا شده اند و صرفا می خواهند آن را برای اولین بار امتحان کنند، کاملا مناسب است. برای دانلود جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

بازی آنلاین مافیا با اپلیکیشن Plato

Plato یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که می توانید در گوشی خود داشته باشید. این اپلیکیشن، بیشتر از اینکه یک بازی موبایلی باشد، یک شبکه اجتماعی و پیامرسان است. در این اپ، کاربر می تواند دوستان خود را دعوت کند، با آن ها گفتگو کند، گروه تشکیل دهد و یا به اتاق های بازی این اپلیکیشن ملحق شود. اما چیزی که پلاتو رو با یک پیامرسان متفاوت کرده، امکان انجام بازی های دو نفره یا گروهی در کنار چت و گفتگو است.

داخلی اپلیکیشن یا بهتر است بگوییم ابر اپلیکیشن Plato بیش از 40 بازی مختلف گنجانده شده که از جمله آن ها می توان به بیلیارد، بولینگ، منچ، پوکر و همین مافیا را نام برد. البته لازم به ذکر است که بازی مافیا با نام گرگینه یا Werewolf هم شناخته می شود. محتوای بازی هر دو یکی است، اما در بازی گرگینه، شخصیت ها اندکی بیشتر و فانتزی تر بوده و به جای تیم مافیا، تیم گرگ ها وجود دارد.

خبر خوب اینجاست که Plato کاملا رایگان است و برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده. سیستم کسب درآمد در آن از طریق تبلیغات و پرداخت های درون برنامه ای است که خوشبختانه در روش اول، اصلا شاهد تبلیغات آزار دهنده و مزاحم نیستیم. آیتم های پولی هم بیشتر به ویژگی های مختلف برای پروفایل و چت محدود است و در تجربه بازی هیچ تاثیری ندارد.

ویژگی های برنامه Plato

  • یک پیامرسان قوی و سریع
  • بدون نیاز به ورود اطلاعات مثل ایمیل و شماره تلفن
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • دارای قابلیت چت گروهی
  • شامل 30 بازی مهیج گروهی و دو نفره مثل تخته نرد، مافیا یا بیلیارد
  • محیط کاربری جذاب و زیبا
  • بدون تحریم و فیلتر و سرعت عملکرد بالا

این بازی جذاب 76 مگابایت حجم دارد و بیش از 10 میلیون بار از فروشگاه Play Store دانلود شده و توانسته امتیاز 3.7 را دریافت کند. برای دانلود جدیدترین نسخه از بازی پیامرسان Plato می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

گروه تلگرامی برای انجام بازی مافیا

در آخر هم به نوبت به پرطرفدار ترین روش انجام بازی مافیا می رسد و آن استفاده از گروه های تلگرامی با کمک ربات های آن است. البته در این روش، مبنای بازی روی چت متنی است و کمتر از صوت یا ویدیو استفاده می شود، چرا که تلگرام برای ارسال ویدیو های ویدیویی محدودیت 1 دقیقه ای دارد و بنابراین بازیکن ها تنها به چت های متنی اکتفا می کنند.

برای انجام بازی مافیا در تلگرام هم با یک سرچ ساده در گوگل می توانید گروه های مختلفی پیدا کنید که هر کدام مافیا را به روش و نوع خاصی بازی می کنند. ممکن است در این محیط ها، مافیا با نام گرگینه شناخته شود که همانطور که اشاره کردیم، اندکی با مافیا تفاوت دارد.

سخن پایانی

قائدتاً در این روز ها انجام بازی مافيا به صورت آنلاین ، ضمن اینکه سرگرمی بسیار جذابی برای شما و اطرافیانتان است ، به شما در درک بهتر مسائل شناختی و رفتاری و موضوعات روانشناسی کمک شایانی می کند و این فرصت بسیار مناسبی هست برای شما که ابعاد فردی و جمعی خودتان را در زمینه های رفتاری و شخصیتی تحلیل کنید و مورد چالش قرار دهید.

یکی از وبسایت های اصلی برای بازی مافیا که شامل آموزش ها و مقالات بسیار مفیدی پیرامون این بازی جذاب و مفید می شود، وبسایت irmafia.ir است که می توان در آن به سرور دیسکورد بازیکن های حرفه ای آن هم پیوست و با جمعی از بهترین مافیا بازان ایران به رقابت پرداخت.

به غیر از اپ های معرفی شده در این مقاله، اپلیکیشن های دیگری هم می تواند برای اینکار استفاده شود که البته وضع قوانین و روش بازی با آن ها می تواند اندکی متفاوت باشد. با اپلیکیشن هایی مثل Houseparty هم می توان چندین نفر را دور هم جمع کرد و با مشخص کردن راوی یا God (که همان مدیر و داور بازی است)، اوقات خوش و سرگرم کننده ای را خلق کرد.

آیا شما هم تجربه انجام بازی مافیا را دارید؟ در این روز های قرنطینه برای انجام این بازی از کدام راهکار ها استفاده کرده اید؟ آیا راهکار بهتری برای انجام این بازی وجود دارد؟ نظرات خود را به صورت کامنت با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

معرفی چند بازی مافیا آنلاین به همراه جزئیات آن ها + لینک دانلود

در این مطلب قصد داریم تا چند بازی مافیا آنلاین را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی مافیا اندروید و آیفون راه تازه‌ای برای بازی کردن بازی مافیا در اختیار ما گذاشته است. بازی مافیا آنلاین امروزه به دلیل دارا بودن سبک و سیاق سرگرم کننده در گروه های بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد که در این زمینه میتوانید به بهترین بازی مافیایی که میتواند شمارا سرگرم کند دسترسی داشته باشید.

بازی آنلاین مافیایی از قوانین مخصوصی برخوردار است که در این زمینه با رعایت قوانین بازی میتوانید در رقابت های آن حضور پیدا کنید. بی شک این بخش سبب خواهد شد تا سختی بازی دوچندان شود زیرا حاظر نیستید که بتوانید از چهره افراد حدس هایی بزنید و این مورد فقط ای طریق گفتگو انجام خواهد گرفت.

بازی مافیا برای ایفون و اندروید طراحی شده و عنوان جدیدی است که بازی سازان برای سرگرم کردن بیشتر بازیکنان آن را ساخته‌اند. بازی شهروند و مافیا برای آیفون و اندروید در اصل یک بازی خاص نیست و بازیکنان می‌توانند با استفاده از برنامه و اپلیکیشن‌های متعددی به این بازی بپردازند که در ادامه برنامه‌های مختلفی را به شما معرفی می‌کنیم تا در صورت نیاز بتوانید برای دانلود بازی مافیا اقدام کنید و لحظات شیرینی را با دوستان خود و حتی افراد غریبه داشته باشید.

توضیح بازی مافیا آنلاین

بازی مافیا یکی از بازی‌های بسیار محبوبی است که امروزه در همه‌جای کشورمان با این بازی آشنایی دارند و از این بازی در دورهمی‌ها و حتی کافه‌ها و… استفاده می‌کنند. بازی مافیا یک بازی گروهی است که در آن حداقل به تعداد 5 بازیکن نیاز است. این بازی را به هیچ صورتی نمی‌توان تنهایی بازی کرد و کلا یک بازی گروهی محسوب می‌شود.

در میان برترین بازی های مافیایی اندروید گزینه های خوبی وجود دارد که اگر فکر میکنید از کاربران حرفه ای این سرگرمی هستید باید بدانید که کاربران قوی تری نیز در این بازی حضور دارند که با حضور در بازی های زیر میتوانید به این مورد پی ببرید. بازی های مافیا در ابتدا با استقبال کاربران ایرانی مواجه نشد که این مورد سبب شد تا شرکت های سازنده بازی مافیا بدنبال استفاده از ویژگی های بیشتر در این بازی باشند که رفته رفته این بازی به یکی از اصلی ترین سرگرمی های جمع تبدیل شد که امروزه در خانواده های بسیاری از این بازی برای سرگرمی استفاده میکنند.

بازی مافیا از قسمت‌ها و نقش‌های گوناگونی تشکیل می‌شود که در آن هر عضو یک وظیفه کلیدی و مهم را برعهده دارند. وظیفه‌ها و نقش‌های بازی بسته به تعداد بازیکنان افزایش می‌یابند و تا 30 الی 40 بازیکن را در بر می‌گیرند. در راس این بازی گاد فادر و مافیا قرار دارند که هر دو با هم آشنا می‌شوند و با تصمیم و توافق یکدیگر به قتل و کشتن سایر بازیکنان می‌پردازند. اگر بدنبال یک بهترین بازی مافیایی موبایل خوب هستید در ادامه باما همراه باشید که قصد داریم بازی های خوبی را در این زمینه برای شما معرفی کنیم.

نقش‌های مثبت این بازی شهروندها هستند که در این دسته پلیس، کارآگاه، دکتر و… قرار می‌گیرند. هرکدام از این شخصیت‌ها نقشی دارند و کارهای خاصی را می‌توانند انجام دهند که این مورد یکی از مواردی است که بازی مافیا را یک بازی جذاب و پر طرفدار کرده است. برای آشنایی بیشتر با بازی مافیا به این مقاله مراجعه کنید. اگر هم می‌خواهید با اصطلاحات بازی مافیا آشنا شوید به این مطلب نیز سر بزنید.

معرفی 4 بازی مافیا آنلاین برای اندروید و iOS

در ادامه چند برنامه را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما عزیزان بتوانید در هر کجا که باشید، به صورت آنلاین با دوستانتان به بازی مافیا بپردازید.

1. بازی Among Us

اگر در انجام بازی مافیا حرفه‌ای هستید و به دنبال دانلود بازی شهروند و مافیا برای ایفون، اندروید و یا کامپیوترتان هستید، بازی Among Us می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. بازی Among Us شباهت بسیار زیادی با بازی مافیا دارد، ولی در قالبی دیگر طراحی و ساخته شده است. این بازی از دو گروه تشکیل شده که یکی از این گروه‌ها وظیفه انجام یک سری کارها را دارند و گروه دیگر ایمپاسترها یا همان خیانت کنندگان را تشکیل می‌دهند.

فضای این بازی در یک سفینه فضایی طراحی شده است که کاراکترهای آن شبیه به آدم فضایی هستند. در نقشه و محیط این بازی اتاق‌های مختلفی وجود دارد که در هر اتاق، بازیکنان می‌توانند اقدامات و کارهای متعددی را انجام دهند. ایمپاسترها در اصل همان مافیا و گادفادر هستند، ولی با نامی متفاوت. ایمپاسترها این وظیفه را دارند که بدون آن که اسمشان فاش شود، کارهای مختلفی را انجام دهند تا سفینه فضاییشان سقوط کند.

در صورتی که اقداماتشان را در خفا و بدون فاش شدن به خوبی به پایان برسانند، ایمپاسترها یا همان گروه مافیا پیروز بازی می‌شود. اما در صورتی که ایمپاستارها به وسیله گروه مقابلشان شناسایی و آشکار شوند کارشان تمام است و بازنده بازی هستند. به همین ترتیب بازی می‌رود جلو و هیجان و لذت خاص خودش را دارد.

این بازی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که در لیست مربوط به بازی های مافیایی توانسته به رتبه اول دسرتسی پیدا کند. وجود گیم پلی جذاب و سرگرم کننده سبب خواهد شد تا با چالش های بسیاری در این زمینه همراه باشید که لینک دانلود بازی برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس عرضه شده است که در ادامه میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

2. بازی مافیا آنلاین به وسیله برنامه Discord

اگر در دنیای گیم فعالیت داشته باشید قطعا نام Discord به گوشتان خورده و یا حتی از آن استفاده کرده‌اید. این برنامه از قابلیت‌های بسیار کاربردی همچون تماس تصویری و صوتی، چت، زمان پاسخ گویی محدود و… پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید برای انجام بازی مافیا آنلاین از برنامه دیسکورد استفاده کنید؛ چرا که تمامی چیزهایی که برای پاسخ گویی و انجام دادن در بازی مافیا نیاز است را می‌توانید به وسیله این اپلیکیشن انجام دهید بدون آن که مشکلی برایتان پیش بیاید.

برای معرفی بهترین بازی های مافیایی باما همراه باشید که قصد داریم شمارا با بهترین های این لیست همراه کنیم. امروزه بازی های مافیایی بسیاری عرضه شده است که در این میان هریک از بازی های منتظر شده شامل ویژگی های متفاوتی بوده که این مورد میتواند شمارا با سردرگمی بسیاری همراه کند اما نگران نباشید زیرا قصد داریم بازی های خوبی را در این زمینه برای شما معرفی کنیم.

برنامه Discord را می‌توانید بر روی پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوز و لینوکس اجرا کنید. نصب این برنامه بسیار آسان است و پس از دانلود آن تنها باید یک اکانت بسازید و سپس می‌توانید بازیتان را آغاز کنید و از آن لذت ببرید. یکی از قابلیت‌هایی که پس از دانلود اپ بازی مافیا برای ایفون و اندروید خواهید دید این است که می‌توانید با استفاده از تماس تصویری به بازی مافیا آنلاین iOS و اندروید بپردازید. این گزینه نقطه قوتی برای این برنامه است؛ چرا که بازیکنان با دیدن یکدیگر هیجان و استرس بیشتری خواهند داشت و به مراتب بر حساسیت بازی افزوده می‌شود.

برنامه Discord به صورت کلی برای ایجاد ارتباط استفاده می‌شود و امروزه بازیکنان برای برقرار کردن ارتباط خودشان با سایر بازیکنان از این برنامه کاربردی و مفید استفاده می‌کنند که تا به حال یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه بوده است. این برنامه تنها مربوط به بازی مافیا نمی‌شود و شما می‌توانید برای هر کاری که نیاز به ارتباط تصویری یا صوتی است روی این برنامه حساب کنید.

اگر بدنبال بهترین بازی مافیایی برای ios هستید باید بدانید که در این زمینه بازی های خوبی قرار دارد که یکی از آنها برنامه دیسکورد بوده که این برنامه امروزه در بازی های بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد که بیشتر برای بازی های انلاین و اکشن مورد استفاده قرار گرفته که میتوانید با اعضای تیم خود یک گروه در دیسکورد راه اندازی کنید و با راهنمایی نمودن یکدیگر بدنبال پیروز شدن در مسابقات باشید. لازم به ذکر است بدانید که این برنامه اندرویدی امروزه برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس طراحی و عرضه شده است که میتوانید آنرا به صورت رایگان در ادامه دریافت کنید.

3. بازی مافیا آنلاین با برنامه دهات

اگر تا به حال تجربه بازی کردن بازی مافیا را نداشته‌اید و به دنبال راهی هستید که بتوانید این بازی جذاب و سرگرم کننده را یاد بگیرید، برنامه دهات می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ چرا که این برنامه می‌تواند قوانین و شخصیت‌ها و نقش‌های بازی را به خوبی به شما آموزش دهد. عنوان هر شخصیت در برنامه دهات مقداری با مافیایی که رایج است تفاوت دارد، ولی ماهیت و اصل موضوع بازی همان مافیایی است که همه می‌شناسند. شخصیت‌هایی که در این برنامه می‌بینیم عنوان‌هایی همچون سیریش، نوچه، شیاد و قاتل سریالی و چنین نام‌هایی هستند که مقدار کمی با مافیای اصلی تفاوت دارد.

این برنامه دارای قابلیت‌های همچون بازی 12 نفره، چت و گفت و گو در حین بازی، انجام بازی به صورتی که تمامی بازیکنان دارای شخصیت‌های مهم باشند، داشتن یک قسمت برای چت کردن مافیا و پدرخوانده، گرافیک بالا و لذت بخش و… است. پس از نصب بازی مافیا برای آیفون یا همان برنامه دهات، با مشکلاتی نیز ممکن است مواجه شوید. این مشکلات شامل باگ، ضعیف بودن هم تیمی‌هایتان و… می‌شود. ضعیف بودن بازیکنان برمی‌گردد به آماتور بودن آن‌ها در انجام بازی مافیا آنلاین. اگر می‌خواهید برای دانلود بازی مافیا پیشرفته اقدام کنید، تا پایان مطلب همراه ما باشید.

در میان برترین بازیهای مافیا میتوان به بازی های ایرانی نیز اشاره خوبی داشت که در این زمینه بازی دهات یکی از موارد مناسب و سرگرم کننده در این زمینه بوده که با زبان فارسی میتوانید آنرا اجرا و از ویژگی هایی که در اختیار دارد برای سرگرمی استفاده کنید. این بازی امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است که میتوانید بازی مافیا را تا 12 نفر به صورت همزمان اجرا کنید. همچنین این بازی از ویژگی های دیگری نیز برخوردار بوده که پیشنهاد میشود نظر خودرا در مورد این بازی باما به اشتراک بگذارید.

4. بازی مافیا آنلاین در سایت های ایرانی

راهی دیگر که شما علاقمندان به بازی مافیا می‌توانید این بازی را به صورت آنلاین بازی کنید و بازی مافیا برای ایفون را بر روی گوشی خود تجربه کنید، این است که در سایت‌های داخلی وارد شوید و پس از عضویت به بازی بپردازید. در این روش دیگر نیاز نیست برای دانلود بازی مافیا ایرانی برای ایفون و اندروید و… اقدام کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایت‌هایی که این بازی را به صورت آنلاین و رایگان در دسترس کاربران قرار داده‌اند را پیدا کنید و سپس به بازی مشغول شوید. این روش یکی از روش‌های ساده برای انجام بازی شهروند و مافیا برای آیفون، اندروید و هر پلتفرم دیگری است.

بازی شهروند و مافیا برای آیفون و اندروید یکی از بازی‌های بسیار محبوبی است که در چند سال اخیر بسیار پر طرفدار شده و در هر مکان عمومی شما شاهد این هستید که گروهی در حال انجام این بازی سرگرم کننده هستند. اگر شما هم به چنین بازی‌های گروهی و حساسی علاقه دارید برای دانلود بازی مافیا برای موبایل و یا کامپیوتر خودتان اقدام کنید و از آن لذت ببرید.

معمولا بازی مافیایی آنلاین برای گوشی با قابلیت های خوبی همراه است که در این زمینه میتوان به بازی مافیا که در سال های گذشته انتشار یافته است اشاره داشت. این بازی با ارائه قوانین و ویژگی های مخصوص توانسته طبف وسیعی از کاربرانی که قصد دارند در این زمینه سرگرم شوند را به سمت خود جلب نماید. از اصلی ترین مواردی که در این بازی میتوان به آن اشاره داشت حضور شخصیت های مختلف در رویداد های بازی بوده که این مورد سطح گیم پلی و کیفیت بازی را به طرز چشمگیری افزایش میدهد که در نهایت میتوانید برای ساعات بیشتری سرگرمی بازی شوید.

سخن پایانی

مقاله ای تحت عنوان بازی مافیا آنلاین برای اندروید و iOS در کنار معرفی بهترین بازی مافیایی در اختیار شما قرار گرفته است که شما عزیزان میتوانید نظر خودرا نسبت به این بازی گروهی در نظرات برای ما به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است بدانید نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود.

در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از اماکن عمومی مانند کافه‌ها، رستوران‌ها و پارک‌ها تعطیل هستند و یا این که به شدت جمعیت آن‌ها را محدود کرده‌اند. بازی مافیا هم یک بازی گروهی است که به صورت دسته جمعی باید به بازی بپردازید و به دلیل این شرایط، بهترین راه این است که بازی شهروند و مافیا برای آیفون و اندروید را بر روی گوشی‌ها و کامپیوترتان نصب کنید و از این بازی لذت ببرید.

روش آنلاین بازی کردن این بازی سرگرم کننده شاید آن جذابیت و هیجان فیزیکی بازی کردن را نداشته باشد، اما می‌تواند بخشی از این هیجان را برای شما ایجاد کند. به همین ترتیب اگر شرایط فعلی مانع شما برای بازی کردن این بازی شده است، پیشنهاد ما به شما این است که بازی‌ها و برنامه‌هایی را که در این مطلب به شما معرفی کردیم را نصب کنید و با دوستانتان مشغول بازی شوید. از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا