ورزشی

مدافعان پرسپولیس برای مقابله با رونالدو و بنزما چه کسانی هستند؟

آفتاب‌‌نیوز :

زوج خط میانی پرسپولیس چه مدافعانی خواهند بود. تکلیف مدافعان پرسپولیس هنوز مشخص نیست و یکی از پست‌هایی که به نظر یحیی در آن فعلاً با چالش‌های بزرگی برای انتخاب و چینش خط دفاع میانی‌اش مواجه است نفرات این پست هستند.

مدیریت پرسپولیس با کنعانی صحبت کرده و توافق‌های ابتدایی هم حاصل شده، اما هنوز چیزی مشخص نیست، چون یکی از تیم‌های مدعی دیگر هم با او صحبت کرده، اما گفته می‌شود مدافع اسبق پرسپولیس به آن تیم پیشنهاد ۳۰ میلیاردی داده است. این مسأله، اما تمام مشکل سرمربی پرسپولیس نیست، چون سرخپوشان هنوز تکلیف گولسیانی را مشخص نساخته‌اند.

در این رابطه حتی گولسیانی حتی چند روز قبل پستی را هم برای هواداران پرسپولیس منتشر کرده و در آن تلویحاً به این نکته اشاره کرده بود که اولویتش ادامه همکاری با پرسپولیس است، اما هنوز تکلیفش بدرستی از سوی باشگاه مشخص نشده به همین دلیل خودش هم نمی‌داند که در ادامه چه شرایطی رقم خواهد خورد هر چند که یکی از تیم‌هایی که با کنعانی صحبت کرده بود چندی قبل گفته شد که به مدافع گرجستانی پرسپولیس رقم ۶۰۰ هزار دلاری را پیشنهاد داده است. در این بین باید دید مذاکرات با مدافعان مد نظر یحیی برای فصل آینده چگونه پیش خواهد رفت و زوج اصلی دفاع میانی پرسپولیس برای رقابت‌های حساس داخلی و آسیایی چه بازیکنانی خواهند بود و در واقع چه مدافعانی قرار است احتمالاً رودرروی بنزما و رونالدو بازی کنند. هر چند بواسطه بازی‌های موفق قبلی گولسیانی و کنعانی‌زادگان به نظر می‌رسد زوج ایده‌آل دفاع میانی گولسیانی و مدافع جنوبی اسبق پرسپولیس یعنی کنعانی‌زادگان خواهند بود. البته در نهایت همه چیز به روند مذاکرات و اتفاقات چند روز آینده بستگی خواهد داشت.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا