ورزشی

تلاش‌ نافرجام مدیر برنامه بیرانوند برای فسخ قرارداد!/ تکاپوی مدیران پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بیرو

دروازه‌بان پرسپولیس امروز بار دیگر با ارسال نوتیس دوم خواستار دریافت مطالبات معوقه‌اش از این باشگاه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در شرایطی که تیم ملی فوتبال برای حضور در تورنمنت کافا به کشور قرقیزستان سفر کرده بود مدیر برنامه‌های علیرضا بیرانوند به دیدار رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفت نشستی که میان طرفین به خوبی پیش نرفت.

پس از آن هم مدیر برنامه‌های گلر سرخپوشان صحبت‌هایی که از زبان درویش زده شده بود را به گوش بیرانوند رساند تا همین مساله ناراحتی دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس را به همراه داشته باشد به شکلی که با زدن حرف غیر منطقی مانند اینکه در پرسپولیس یا جای من است یا درویش عصبانیتش را از اتفاقات اخیر بروز دهد.

پیش‌تر که او با ارسال نوتیس برای دریافت مطالبات معوقه‌اش باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار داده بود امروز بار دیگر برای دریافت طلبی که مدعی است 8 میلیارد تومان است، نوتیس دوم را به مسئولان این باشگاه ارسال و در آن هم یک فرصت پنج روزه به مدیران این باشگاه داده است که در صورت عدم پرداخت مطالباتش به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ خواهد کرد.

البته پیگیری‌های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که مدیربرنامه‌هایش در زمانی که بیرانوند در ازبکستان حضور داشت برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ مراجعه کرده بود اما، چون خود بازیکن حضور نداشت، نتوانست این قرارداد را فسخ کند. ضمن اینکه این طور که پیگیری‌ها نشان می‌دهد بیرانوند قادر به فسخ یک طرفه نیست و شرایط فسخ یک طرفه را ندارد. همچنین باشگاه پرسپولیس هم مدعی است که درحال فراهم کردن پول بیرانوند است و از نظر آنها این موضوعی نیست که باعث شود دروازه بان خود را از دست بدهند. 

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا