ورزشی

رمز شکست سپاهان فرصت طلبی است؛ هواداران نگران گلزنی پرسپولیس هستند

در گفتگو با آنا

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: هیچ‌کدام از دو تیم سپاهان و پرسپولیس حاضر نمی‌شوند برابر یکدیگر بازنده شوند.

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های تیم‌های پرسپولیس و سپاهان همیشه حساس بوده و اهمیت و حساسیت آن در جام حذفی به مراتب بیشتر است چون این مسابقه باید برنده داشته باشد و هیچ یک از این دو تیم مدعی تحت هیچ شرایطی حاضر نمی‌شوند تا بازنده از زمین خارج شوند. حیف است که یکی از این دو تیم خیلی زود جام حذفی را ترک می‌کند و ای کاش در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شاهد رویارویی دو مدعی اصلی نبودیم. فینال زودرسی در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود و حضور هواداران که بیشتر آنها از سپاهان حمایت می‌کنند شرایط را برای پرسپولیس سخت‌تر می‌کند.

**بازی حساس و دیدنی را شاهد خواهیم بود

وی افزود: پرسپولیس همواره در خانه سپاهان بازی‌های خوبی ارائه می‌کند. به خصوص اینکه چمن ورزشگاه نقش جهان کیفیت خوبی دارد به مراتب بهتر بازی می‌کند. خوشبختانه هر دو تیم هجومی بازی می‌کنند و دوست دارند تا با نمایش قدرت خود برنده شوند. قطعاً بازی حساس و دیدنی را از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود. البته سرمربیان هر دو تیم جانب احتیاط را حفظ خواهند کرد و تا زمانی که دروازه تیمی باز نشود تعداد حملات آنچنان زیاد نیست اما اگر تیمی بتواند به گل برسد و مخصوصاً این اتفاق در نیمه نخست رخ دهد بدون شک شاهد دیداری هجومی خواهیم بود چون هیچ‌کدام از دو تیم حاضر نمی‌شوند برابر حریف مغلوب باشند. 

**هواداران پرسپولیس نگران گلزنی هستند

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در ابتدای لیگ در گلزنی مشکل داشت که با پیوستن یورگن لوکادیا به تیم، مشکل برطرف شد. شیخ دیاباته هم در حالی که مصدوم بود به تیم اضافه شد. با جدایی لوکادیا با توجه به اینکه دیاباته هنوز به آمادگی کافی نرسیده بود و حامد پاکدل و مهدی عبدی هم در شرایط مورد نظر سرمربی نبودند، محمد عمری نمایش خوبی داشت اما پست تخصصی او مهاجم هدف نبود. با جدایی پاکدل و اینکه عبدی به دلیل مصدومیت‌ها به شرایط آرمانی نرسیده بود، دیاباته در شرایط مسابقه قرار گرفت و گلزنی کرد ولی او به هماهنگی کامل با تیم نرسیده و موضوع گلزنی نگرانی برای هواداران ایجاد کرده است. قطعاً کادرفنی با صحبت‌هایی که انجام داده و اتخاذ شرایط تمرینی مناسب، بازیکنان خط حمله را از لحاظ روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار می‌دهد تا برابر سپاهان نمایش خوب داشته باشند. ضمن اینکه لئاندرو پریرا تازه به تیم پیوسته و این مهاجم برزیلی می‌تواند در خط حمله درخشان ظاهر شود. او این توانایی را دارد که بازی‌های بسیار خوبی را برای پرسپولیس انجام دهد.

**رمز شکست سپاهان فرصت طلبی است

رأفت با اشاره به اینکه خط دفاعی سپاهان آسیب‌پذیر است، تصریح کرد: بازیکنانی چون مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و میلاد سرلک، باید در توپ‌گیری و توپ‌ربایی بهتر عمل کنند و به موقع به خط حمله اضافه شوند. اگر در توپ‌گیری بازیکنان خطوط دفاع و میانی پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند و پس از توپ‌ربایی در انتقال توپ از دفاع به حمله سرعت و دقت خوبی داشته باشند، ضد حملات بسیار خوبی روی دروازه رقبا طراحی می‌شود و می‌توان موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کرد. البته که سپاهان هم با آگاهی از این موضوع مراقب است تا غافلگیر نشود و این هنر بازیکنان پرسپولیس است که بتوانند در ضدحملات و دیگر دقایق مسابقه به شکلی بازی کنند که در پایان تیم برتر باشند. رمز شکست سپاهان فرصت‌طلبی بازیکنان پرسپولیس است و این موضوع را کادرفنی تیم به بازیکنان منتقل کرده است.

انتهای پیام/

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا