ورزشی

من در کودکی در پرسپولیس بودم / رونالدو با توهین به بازیکنان ایران نگاه کرد

وحید امیر با حمله به کلوپ

وحید امیری ، مهاجم ملی پوش پرسپولیس درباره خودش و پرسپولیس گفت.

به گزارش ایلنا ، عصر امروز در سی و یکمین سالگرد تولد وحید امیر وینگر میهمان باشگاه ملی فوتبال “پرسپولیس” بود.
وحید امیری درباره حرکتی که به پیکه داد در جام جهانی گفت:
“در فوتبال ، مواردی اتفاق می افتد که شما وقتی برگشتید گفتم که من این کار را کردم. وقتی گل می کنید ، نمی دانید چند متری هدف شماست. در آن مرحله ، من وقتی که توپ برگشت ، به ضرب گل اول پیکه برخورد کردم. و من نمی توانستم اعتقاد داشته باشم که شمشیر و صلیب من خوب بود و می خواستم هدف باشد. ”
امیری درباره بازی با پرتغال نیز گفت:
“کریستیانو رونالدو در سراسر جهان عاشق است و من همیشه او را بخاطر سخت کوشی اش ستایش می کنم ، اما در تونل (او سر و صدایی می کند) بازیکنان ایرانی را نگاه می کرد. به نظر کوچک بود ، اما علیرضا (بیرانوند) کارهای بسیار خوبی انجام داد و پرتغال جلوی ما زانو زد. و از 11 نفر محافظت کرد. ما شاهد کمبود پرتغال بودیم. ”
ملی پوش پرسپولیس درباره عروسی و عروسی خود گفت:
“من آمار دقیقی از میهمانان ندارم ، اما همه محبت و محبت هموطنان عزیزم در آنجا بود. برخی از افرادی که با آنها صحبت کردم از شهرهای اطراف آمده بودند. همه مهربان بودند و بله ، عروسی من بسیار شلوغ بود.”
وی درباره علاقه خود به پرسپولیس گفت:
“من تعدادی عکس دارم که خیلی خوب نیست ، البته از دوران کودکی و زندگی در روستا اما با لباس پرسپولیس. من می گویم که 100٪ فوتبال را درک کردم ، اما نه تیم موردعلاقه من ، بلکه پیراهنی که من پوشیده بودم پروین – بزرگان پرسپولیس و ما مفتخریم که پیراهن پرسپولیس و تیم ملی را می پوشیم. ”
امیری درباره شایعات وداع صیاد جلال نیز گفت:
وی ادامه داد: “من دیروز برای آقای سید جلال پیامی ارسال کردم و در مورد چیز دیگری با او صحبت کردم. تاکنون هیچ خبری نیست و بعید می دانم خداحافظی کنم. تیم های دیگر بازیکنان خوبی دارند ، اما آنها مانند رهبر بزرگی مانند Seed جلال حسینی ندارند و این تیم فوق العاده باعث شده است که موفقیت های پرسپولیس ادامه یابد. ”
امیری درباره بازی در ترکیه گفت:
“وقتی من به ترابزون رفتم ، این تیم واقعاً محبوب بود. آنها گالاتاسارای ، بشیکتاش و فنرباغچه بودند. وقتی من را ترک کردم ، من خیلی خوب شروع کردم و خوب تمرین کردم و بازی های دوستانه انجام دادم. زانوی من مرا لرزاند زیرا بسیاری از پزشکان گفتند که به جلو بروید و آنها می گویند رباط ها و پارسیمونها به هم نمی ریزند. طبیعتاً وقتی بازیکن از مصدومیت جدی برمی گردد ، اعتماد به نفس او پایین می آید ، من بدن سازی قبل از فصل نداشتم و وقتی وارد شدم ، گرچه ماهانه یک بار مجروح شدم و حتی مصدومیت داشتم. طولانی بود و همه E عملکردی داشتند اما نشان نمی دهد که من یک تجربه خیلی خوب بودم. ”


کلیه محتوای این سایت توسط سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت این مقاله بر عهده منابع خبری بوده و پایگاه اینترنتی دانا نیوز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا