عمومی

اولین دوره فستیوال ورزش های رزمی به میزبانی تبریز افتتاح می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یوسف جاویدان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین دوره فستیوال ورزش‌های رزمی افزود: اولین دوره فستیوال ورزش‌های رزمی به مناسبت هفته تربیت بدنی و گرامیداشت کنگره ده هزار شهید آذربایجان از روز چهارشنبه این هفته به میزبانی سالن ورزشی پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی عنوان داشت: در گذشته معمولاً اعلام می‌کردند که فعالیت‌های این هیأت در مسابقات کیک بوکسینگ یا موی تای خلاصه می‌شود اما حدود ۱۵۰ رشته زیر نظر این هیأت هستند که در همین زمینه برای برگزاری مسابقات آمادگی رشته‌ها برای میزبانی نظرسنجی شد که پس از اعلام نظرها مقرر شد فستیوال در ۲ بخش نمایشی و مسابقاتی برگزار خواهد شد.

جاویدان خاطرنشان کرد: در بخش اول تیم‌ها به انجام حرکات نمایشی پرداخته و در بخش دوم به مبارزه باهم پرداخت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور و در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مهرماه برگزار خواهد شد، اذعان داشت: ثبت نام این مسابقات برای نخستین بار از سایت هیأت استان انجام شده و کمیته‌های مخصوص برای برگزاری این مسابقات در حال فعالیت هستند.

جاویدان اظهار کرد: آخرین زمان ثبت نام در این مسابقات ساعت ۱۲ امشب بوده و با امید اینکه روزی این مسابقات را در سطح بین المللی برگزار کنیم انشاالله میزبانی شایسته ای در این خصوص انجام بدهیم.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در بخش آقایان انجام خواهد گرفت پس از مدتی کوتاه در بخش بانوان نیز ترتیب خواهیم داد.

جاویدان توضیح داد: تا به حال حدود ۸۰۰ نفر به صورت تیمی در این رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند که با حضور اسپانسرهای این مسابقات و همراهی و حمایت یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز، حبیب ستوده نژاد مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و همچنین میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز شاهد برگزاری اولین فستیوال ورزش‌های خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا