ورزشی

نفت مسجد سلیمان براساس آنالیز خاص هر تیم بازی می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار برداشت ، مجید حفرات کار عصر دوشنبه در بیانیه مطبوعاتی گفت که گروه وی قبل از معامله روغن نفت سلیمان با منسوجات مازندران روی یک مسجد کار می کردند. هوم اضافه شده: بازی پارچه ای دوم فردا اوه مسجد سلیمان یک بازی بین دو تیم مبدا و مبدا فوتبال در شمال و جنوب ایران است و امیدوارم بازیکنان هر دو تیم یک بازی خوب و قابل قبول انجام دهند.

ادامه: وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان خوب و با ترکیب تیم جوانان است و انگیزه خدای من آلان ، ما سعی خواهیم کرد سوال سرمربی را در بازی اعمال کنیم.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت که تیم وی پس از ارزیابی دقیق عملکرد بازی های قبلی و بازیکنان تیم نساجی ، با شناخت کامل این تیم و کادر فنی بازی های قبلی وارد بازی می شود.

وی افزود: “ما بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم ، همه افراد هر روز به پیشرفت فوتبال فکر می کنند ، بنابراین این مسئله برای بازی فردا خواهد بود.”

“ما برای بازی فردا بازیکن مصدوم نداریم ، اما” سیروان گوربانی “تنها بازیکن تیم نفت مصدوم بازی فردا است.

سرگرد گفت: متأسفانه سایه وحشتناک کرونا و کمبود تماشاگر در استادیوم ها تا حدودی بر عملکرد و کیفیت مسابقات لیگ برتر تأثیر می گذارد ، بنابراین امیدواریم هرچه سریعتر این سایه از کشور ما ریشه کن شود.

تیم نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 16:10 سه شنبه 3 دسامبر در ورزشگاه شهید وطنی هوم او میهمان نساجی مازندران است.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا