ورزشی

کاری غیرقانونی انجام نداده‌ایم/ رئال مادرید خبیث است!

عصبانیت مدیر بارسلونا: کاری غیرقانونی انجام نداده‌ایم/ رئال مادرید خبیث است!

لاپورتا با مصاحبه‌ای تند نظرات خود درباره اتهامات جدید علیه بارسا را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛  رییس بارسلونا امروز در یک نشست خبری درباره اتهامات این باشگاه با انریکز نگریرا و پرداخت پول به او پاسخ داد.

لاپورتا گفته: بارسلونا همیشه نمادی از بازی جوانمردانه بوده است. بارسا قربانی کمپینی بزرگ شده که شهرت این باشگاه را هدف گرفته. چرا رقبا نتوانستند چیزی را ثابت کنند؟ چون هیچ چیزی وجود ندارد. بارسا گزارش‌هایی را درباره داوری‌ها دریافت می‌کرد که کاری غیرقانونی نیست. درباره خاویر تباس، رئیس لالیگا هم باید بگویم اوفاقد هر گونه حرفه‌ای‌گری و بسیار بی‌مسئولیت است.

مدیر آبی و اناری‌ها در ادامه در خصوص رئالی‌ها افزود: باشگاهی وجود دارد که قصد دارد وارد بحث قانونی با ما شود. من درباره رئال مادرید صحبت می‌کنم. باشگاهی که در طول تاریخ و تا به امروز همیشه تصمیمات داوری به سود آنها بوده است. نزدیک به هفت دهه تا امروز، تمامی کسانی که مسئولیت سیستم داوری این کشور را برعهده داشتند از بین بازیکنان یا مدیران سابق رئال بوده‌اند. این که باشگاهی مانند رئال وارد این پرونده شود و بگوید حس می‌کنم به ما ضربه خورده، مثل شوخی است! رئال مادرید الگویی بی‌نظیر در زمینه خباثت است. امیدوارم که ماسک آنها در دادگاه برداشته شود

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا