ورزشی

انتقاد بیل از رفتار هواداران رئال

مهاجم ولزی رئال مادرید از هواداران تیم به دلیل ارتباط آنها با وی انتقاد می کند

جورجیو بیل مدت زیادی را در رئال مادرید سپری نکرده و در دو فصل گذشته مورد توجه هواداران بسیاری بوده است.

همسرم از رفتار هواداران اصیل انتقاد کرده است. ما قبل از هر بازی فشار زیادی داریم. اگر خوب بازی نکنید ، مورد انتقاد واقع می شوید. تصور کنید 80،000 هوادار شما را آواز می خوانند و مسخره می کنند. من بارها توانسته ام چنین شرایطی را تحمل کنم. چنین موانعی خوب نیست و بر اعتماد به نفس بازیکن تأثیر می گذارد.

ستاره واقعی والش در ادامه گفت: “چنین هواداری نسبت به من بی تفاوت است. این بازیکن انتظار دارد که هواداران هنگام بازی بد از او پشتیبانی کنند تا احساس بهتری پیدا کند ، زیرا او تمام تلاش خود را برای رضایت هواداران انجام می دهد و نباید احساسات خود را اغراق کند.

وی در پایان گفت: “هواداران واقعی وقتی احساس بدی می کنند ، چنین کارهایی را انجام می دهند ، عزت نفس خود را از دست می دهند و این بار بیشتر بازی می کنند و بیشتر از شما متنفر هستند.” اگر در چند بازی در فوتبال بد بوده اید و گل نخورده اید ، همه می گویند در شرایط خوبی هستید. طبیعی است که هواداران اهداف رقابت را دوست دارند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا