حوادث

دلیل خودسوزی پیرمرد مازندرانی جلوی استانداری چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

فردی که اقدام به خودسوزی کرده، مردی ۶۰ ساله است که بررسی پرونده وی نشان می‌دهد که مطالبه ساخت مسکن رایگان از سوی دولت، با اجرای طرح هادی در روستای محل زندگی اش را داشته است.

یک شهروند اهل روستای تلارم محمودآباد روز گذشته (شنبه) مقابل استانداری مازندران اقدام به خودسوزی کرد که البته با اقدام به موقع حاضران در مهار آتش‌سوزی مواجه شد.

این فرد حدود ۶۰ ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در استانداری مازندران به دلیل آنچه که اعتراض یا اعلام مراتب نارضایتی نسبت به ساخت واحد مسکونی در روستای محل زندگی خود بود، اقدام به خودسوزی می‌کند.

بلافاصله پس از این اتفاق، با تلاش یکی از نگهبانان استانداری حاضر در صحنه، از آتش سوزی گسترده این فرد جلوگیری و فرد به بیمارستان سوانح سوختگی شهید زارع ساری منتقل شد.

فردی که اقدام به خودسوزی کرده، مردی ۶۰ ساله است که بررسی پرونده وی نشان می‌دهد که مطالبه ساخت مسکن رایگان از سوی دولت، با اجرای طرح هادی در روستای محل زندگی اش را داشته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران اظهار کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده، بخشی از زمین مسکونی وی به دلیل اجرای طرح هادی روستا در داخل طرح قرار گرفت و بعد از آن با موافقت وی و دهیاری، زمین جایگزینی در اختیارش قرار گرفت و همچنین در ادامه با دریافت مجوز ساخت سه واحد مسکونی با اعطای سه فقره تسهیلات ۲ میلیارد ریالی چهاردرصد برای وی برای ساخت مسکن هم موافقت شد.

مرتضی نوربخش تصریح کرد: باوجود آنکه حدود ۷۰ تا ۸۰ متر از زمین وی در طرح هادی قرار گرفت و بخشی از واحد مسکونی خودش را تخریب کرده بود، اما این فرد با وجود در اختیار گرفتن زمین دیگر و تسهیلات، ادعا داشت که دولت می‌بایست سه واحد مسکونی (۲۴۰ متر زیربنا) به صورت رایگان بسازد و تمامی مصالح ساختمانی را رایگان در اختیارش قرار دهد.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا