ورزشی

آنچلوتی هیجان زده از قبول هدایت برزیل

ادر میلیتائو می‌گوید کارلو آنچلوتی از قبول هدایت تیم ملی برزیل بسیار خوشحال و هیجان زده شده است.

به گزارش دانا نیوز و به نقل از گلوبو، برزیل با هدایت تیته عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و همین باعث شد که قرارداد این مربی تمدید نشود. فدراسیون فوتبال برزیل برای نخستین بار در تاریخ یک سرمربی خارجی را برای نیمکتش انتخاب می‌کند. کارلو آنچلوتی مربی ۶۴ساله پس از پایان فصل آینده به تیم ملی برزیل خواهد پیوست.

بر این اساس آنچلوتی به موقع برای کوپا آمریکا در ایالات متحده که از ژوئن ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد هدایت برزیل را برعهده خواهد گرفت.

ادر میلیتائو، مدافع میانی رئال مادرید درباره این اتفاق صحبت کرد و گفت که کارلو آنچلوتی از سرمربیگری در تیم ملی برزیل خوشحال و هیجان زده است.

میلیتائو افزود: او همیشه شوخی می کرد و به ما می گفت که  هدایت تیم ملی برزیل را قطعا بر عهده خواهد گرفت و دوست دارد روی نیمکت این تیم بنشیند. ما چیز زیادی نمی دانستیم چون موضوع پیچیده ای بود. او مربی ما در رئال مادرید است و قرار است مربی ما در برزیل شود. او بسیار خوشحال و هیجان زده است.  قطعا کارلتو تمام تلاشش را در تیم ملی برزیل خواهد کرد. من برای علاقه‌ای که آنچلوتی به من دارد بسیار خوشحالم. 

برزیل حالا یکی از موفق‌ترین مربیان فوتبال اروپا را دارد. ششمین جام جهانی در سال ۲۰۲۶ برگزار می شود. از سال ۲۰۰۲ نتوانستیم قهرمان شویم و حالا امید زیادی داریم تا با آنچلوتی به این مهم برسیم.

کارلو آنچلوتی فصل قبل توانست رئال مادرید را به قهرمانی در کوپا دل‌ری برساند ولی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود و نتوانست به موفقیت برسد. به این ترتیب کارلتو ایتالیایی اولین مربی خارجی تاریخ فوتبال برزیل خواهد بود.

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا