برترین های کسب و کارعمومی

برترین فروشگاه های فروش دوربین کانن در جمهوری

لیست نمایندگی های معتبر کانن در میدان جمهوری تهران

نمایندگی کانن در جمهوری نیز مانند سایر کشورها می باشد . شرکت کانن ژاپن برای شناخته شدن بیشتر در جهان , فروش بالاتر محصولاتش و در نتیجه رسیدن به سود مطلوب خود به تمامی کشور های دنیا اهدای نمایندگی کرده است . در واقع شرکت اصلی کانن نماینده انحصاری کانن در ایران را مشخص ساخته و این نماینده دست به واگذاری نمایندگی کانن در تهران و شهرستان ها زده است.

نمایندگی فروش محصولات کانن در ایران برای فروش محصولات فروشگاه کانن در تهران و سایر شهرها را احداث ساخته و برای خدمات پس از فروش نمایندگی کانن در تهران و .. که اغلب مردم و مصرف کنندگان محصولات کانن که به دنبال آن هستند دست به راه اندازی تعمیرگاه تخصصی کانن در تهران و نمایندگی کانن در جهت تعمیرات محصولات کانن اعم از دوربین کانن و غیره زده است.

نمایندگی رسمی کانن در تهران اطمینان خرید محصولات کانن را از نمایندگی اصلی کانن در ایران به طرفداران کمپانی کانن می دهد و برای خرید دوربین کانن با گارانتی اصلی و سایر محصولات به همین منوال مجوز لازم از سوی شرکت canon  را دارد. فروشگاه دوربین کنون و سایر محصولات آماده خدمت رسانی به خریداران عزیز می باشند . همچنین در صورت نیاز به خدمات پس از فروش , گروه پشتیبانی و کارشناسان تعمیرات کانن آماده پاسخگویی به مردم و در صورت لزوم برای رفع اشکال دستگاه می باشند .

دوربین کانن

شرکت کانن در زمینه ی تولید دوربین های عکاسی ،فیلمبرداری و چاپگرها فعالیت دارد ؛ اما عموم مردم این برند را بیشتر با دوربین کانن می شناسند.شرکت کانن سال هاست که در زمینه ی تولید دوربین های عکاسی و فیلمبرداری ،یکی ازحرفه ای ترین تولید کننده ها در دنیاست. کانن با طراحی و ساخت دوربین هایی با مصارف مختلف و برای اقشار مختلف ، طیف وسیعی ازانواع دوربین ها را تولید کرده است. برای خرید دوربین کانن باید اطلاعات مختصری درمورد انواع دوربین داشته باشید تا هنگام خرید بهترین دوربینی که نیازهای شما را پاسخ گو باشد انتخاب نمایید.

دوربین ها را میتوان به چندین حالت مختلف دسته بندی کرد ولی یکی از دسته بندی های کلی دوربین کانن دسته بندی دوربین براساس نوع بادی(بدنه) دوربین می باشد. در این حالت دوربین کانن را بر اساس بادی می توان به دو دسته ی دوربین های اس ال ار(slr)و کامپکت تقسیم کرد. کامپکت نوعی از دوربین کانون است که به خاطر ظرافت و قابل حمل بودن آن برای عکاسی در مهمانی های خانوادگی و شخصی بیشتر کاربرد دارد.دوربین کامپکت کانن انواع مختلفی دارد که باتوجه به علایق و نیازهای هرفرد میتوان از بین آن ها انتخاب مناسبی داشت؛

به طور مثال :دوربین کانن مقاوم(مقاوم در برابر آب،ضربه و دما)،دوربین کانن زوم سفری(دوربینی با برد نسبتا زیاد و همچنین دارای جی پی اس داخلی)و همچنین دوربین کامپکت حرفه ای(دارای فلش داخلی،صفحه نمایش بسیار بزرگ،سرعت بالاو..) و… در طراحی دوربین کانن از نوع کامپکت به نیازهای خریداران توجه بسیار زیادی شده است.دوربین های کامپکت به خاطر حجم کم و وزن مناسبی که دارند،برای مسافرت و…بسیار مناسب هستند؛

از این رو یکی از محبوب ترین دوربین های مسافرتی و شخصی هستند. نوع دیگر دوربین براساس بادی،دوربین های اس ال ار هستند.این دوربین ها که بادی(بدنه)آن ها شکلی کاملا حرفه ای دارد؛برای فعالیت های حرفه ای استفاده میشود مانند عکاسی خبری،مستند و.. نکته ی دیگر درمورد این نوع از دوربین کانن این است که در این دوربین ها می توانی لنز را عوض کرد و در دوربین SLR دقیقا همان چیزی را که لنز می بیند میتوان مشاهده کرد.

تا قبل از سال ۲۰۰۵ دوربین های slrدوربین های با کیفیت بسیار بالا و همچنین گران قیمت بودند ولی در سال۲۰۰۵شرکت کانن اولین دوربین کانن slr را که هم ارزان قیمت تر از مدل های قبلی بود و هم کار با آن آسان تر بود؛ وارد بازار کرد.با ورود اولین دوربین slr ارزان و با رابط کاربری بهتر،بازار خرید دوربین های slr کانن برای عموم مردم به شدت داغ شد.به طوریکه امروزه دوربین کانن slrجزء پرفروش ترین دوربین ها،در دنیا است. با مراجعه به نمایندگی کانن از تمامی محصولات کانن دیدن فرمایید . هدف ما جلب رضایت شماست .

نمایندگی فروش دوربین کانن

شرکت کانن ، از زمان تاسیسش در کشور ژاپن،همچنان رشد کرده،به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات و تولید دوربین در جهان تبدیل شده است و بیش از ۲۰۰نمایندگی مجاز در سراسر دنیا دارد. شرکت کانن بیش ازبیست سال پیش، یکی از نمایندگی های رسمی و انحصاری خود را در خاورمیانه تاسیس کرد.ایران یکی از اولین کشورهای خاورمیانه ای بود؛ که نمایندگی دوربین کانن درآن تاسیس شد. با تاسیس اولین و تنها نمایندگی دوربین کانن در ایران ،تیم فنی نمایندگی دوربین کانن برای آموزش های لازم به مقراصلی کلاس های آموزشی شرکت کانن در ژاپن سفر کردند.

این تیم که با آموزش های آکادمیک و علمی با علوم عکاسی و ساختار دوربین های عکاسی کانن آشنایی و تسلط پیدا کردند ؛ به نمایندگی دوربین کانن در ایران بازگشتند. با بازگشت این تیم زبده ،فعالیت های نمایندگی دوربین کانن در ایران آغاز شد.در اولین اقدام صورت گرفته از جانب نمایندگی دوربین کانن، فروشگاه کانن درتهران تاسیس شد.با تاسیس این فروشگاه تمامی دوربین های اُریجینال و جدید ساخته شده در کشور ژاپن برای فر وش وارد کشور شد. بااستقبال مردم از فروشگاه مجاز کانن ،نمایندگی دوربین کانن چندین شعبه ی دیگر از این فروشگاه را در شهرهای مختلف ایران تاسیس کرد.

عرضه ی دوربین های قاچاق و بی کیفیت چینی در بازارهای ایران باعث شد تا نمایندگی دوربین کانن سعی در ارائه ی خدمات فروش و پس از فروش بیشتر به مشتریان خود داشته باشد تا بتواند رضایت آن هارا جلب کند. برهمین اساس ،تیم فنی دیده ی نمیاندگی دوربین کانن برای مشاوره و آموزش های لازم به مشتریان خود در نمایندگی دوربین کانن مستقر شدند.

 اما این همه ی چشم اندازهایی که نمایندگی دوربین کانن پیش روی خود می دید نیست،فرستادن افراد بیشتر برای آموزش های تخصصی به آکادمی کانن در ژاپن یکی از چشم اندازهای نمایندگی دوربین کانن در دهه ای که گذشت،بود. در این دهه تیم های فنی مستقر در نمایندگی دوربین کانن در شهرهای مختلف ایران برای آموزش های لازم و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به ژاپن سفر کرده اند و بعد از گذراندن دوره های آموزشی مختلف به ایران باز گشتند.

فروشگاه کانن

فروشگاه کانن زیر نظر نمایندگی رسمی شرکت کانن در ایران می باشد.فروشگاه کانن سال هاست که در تهران و دیگر شهرهای کشور فعالیت دارد. نمایندگی کانن در ابتدای کار خود، فروشگاه کانن را در تهران تاسیس کرد.ارائه ی دوربین و محصولات اُریجینال و ساخت خود کشور ژاپن ، مشوق خرید دوربین از فروشگاه کانن در تهران بود. ارائه ی دوربین اصل و با کیفیت و…تنها بخشی از مزایای فروشگاه کانن است.در اینجا به صورت تفضیلی به چند نمونه از خدمات ارائه شده از سوی فروشگاه کانن می پردازیم:

 ۱-خدمات ارائه شده پیش از خرید:شرکت کانن تمامی کارکنان تیم فنی نمایندگی های خود را برای آموزش و گذراندن دوره های آموزشی؛هرسه سال یک بار به ژاپن دعوت می کند و پس از گذراندن دوره ی مربوطه در فروشگاه کانن یا مرکز تعمیراتی کانن مشغول به کار می شوند. افراد آموزش دیده که در فروشگاه کانن مشغول به کار می شوند ؛غالبا برای مشاوره ی خرید و آموزش رابط کاربری و نحوه ی کار با محصول مورد نظر است.فردی که قصد خرید از محصولات کانن را دارد با مراجعه به فروشگاه کانن، با مشاوره و کسب اطلاعات درمورد محصولات می تواند تصمیم بهتری را در خرید محصول اتخاذ نماید.

۲-کیفیت و قیمت مناسب محصولات:امروزه محصولات چینی با نام برندهای معروف در بازارها عرضه می شود.این محصولات که غالبا از کیفیت و یا سلامت برخورددار نیستند ،  با قیمت نسبتا بالایی عرضه می شوند.فروشگاه کانن در ایران تمامی محصولات خود را از شرکت کانن در ژاپن تهیه می کند .نکته ی قابل اهمیت این است که تمامی قیمت های مندرج بر محصولات کانن در فروشگاه کانن متناسب با قیمت های جهانی همان محصولات است.

۳-ارائه ی گارانتی معتبر ، تضمین سلامت محصول:فروشگاه کانن برای ارائه ی خدمات پس از فروش بهتر و همچنین برای اطمینان دادن به مشتری در زمینه سلامت محصول خود،گارانتی معتبری را به خریدار ارائه می دهد.مشتریان عزیز با داشتن این گارانتی می توانند در صورت خرابی از تعمیرات صحیح و باقیمت مناسب بهره مند شوند. همچنین در چشم انداز نمایندگی کانن در بدو تاسیس، گسترش نمایندگی ها و فروشگاه کانن در تمامی شهرهای ایران ذکر شده بود که بعد از گذشت دودهه از فعالیت و کار موفقت آمیز در ایران، امروز نمایندگی کانن در تمامی شهرهای کشور فروشگاه مجاز دارد. فروشگاه کانن در تهران به علت وسعت جغرافیایی زیاد دارای چند فروشگاه به صورت منطقه ای می باشد که برخی از این ها فقط فروش دوربین و برخی کلیه محصولات کانن را به فروش می رسانند .

شرکت کانن

شرکت کانن یک شرکت چند ملیتی است که در سال۱۹۳۳در ژاپن تاسیس شد.شرکت کانن در تولید دوربین‌ها و تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری تخصّص ویژه‌ای دارد. دفتر مرکزی شرکت کانن در توکیو، ژاپن قرار دارد و محصولات شرکت کانن شامل دوربین عکاسی،  دستگاه‌های فتوکپی و چاپگرهای رایانه، دوربین‌های دیجیتال و ویدئویی، دوربین‌های تک‌لنزی بازتابی می‌باشد. بر اساس آخرین فهرست مجلهٔ فورچون نام شرکت کانن در ردیف یکصد و پنجاه و چهارم ۵۰۰ شرکت برتر جهان قرار دارد.

در سال ۱۹۳۴ شرکت کانن اولین دوربین عکاسی خود را وارد بازار کردد.اولین دوربین شرکت کانن،کوآنن نام گرفت.پس از آن شرکت کانن به طراحی و تولید لنز پرداخت.فروش شرکت کانن به قدری زیاد شد که بعد ازچند دهه ،محصولات کانن بازارهای سراسر دنیا را در برگرفت. طولی نکشید که شرکت کانن به طراحی و تولید ماشین های اداری روی آورد.ماشین های اداری کانن طرفرداران بسیاری را پیدا کرد .ک

انن دو اصل سرعت و کیفیت بالا را در تولید ماشین های اداری خود لحاظ کرده است.پس از گذشت مدتی و با فروش موفقی که شرکت کانن بدست آورد؛کانن سیاست های طراحی و تولیدی خود را تغییر داد.بر این اساس،تولید دوربین های نیمه حرفه ای و ماشین های اداری سبک(برای مصارف خانگی)را آغاز کرد.این حرکت شرکت کانن در سال ۲۰۰۰انقلاب بزرگی در بازارهای جهانی ایجاد کرد.

از سال ۲۰۰۰تا الان شرکت کانن محصولات متنوعی را برای تمامی اقشار مردم تولید کرده است.محصولات گوناگون متناسب با بودجه های مختلف.همین سیاست های رفتاری شرکت کانن است که پس از هشتاد سال باعث درخشش آن شده است. شرکت کانن در ایران مانند سایر کشورهای جهان نمایندگی فروش دوربین کانن و سایر محصولات را برخوردار می باشد .

خدمات پس از فروش کانن در سه بخش :

۱-ارائه ی گارانتی معتبر یکی از خدمات پس از فروش کانن می باشد.این گارانتی  تضمین سلامت محصول خریداری شده است و در صورتی خرابی محصول نمایندگی کانن آن را با یک محصول سالم تعویض می کند.

 ۲-آموزش نحوه ی استفاده از محصول و همچنین نحوه ی راه اندازی و نصب آن یکی دیگر از خدمات پس ازفروش کانن است. نمایندگی کانن برای جلب رضایت مشتری و ارائه ی خدمات پس از فروش کانن اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی عکاسی و…کرده است.

۳- تعمیرات صحیح و باابزارهای پیشرفته یکی دیگر از خدمات پس از فروش کانن برای خریداران محصولات کانن است. نمایندگی کانن در زمان خرید محصول متعهد می شود که در صورت خرابی محصول ،با قیمت مناسب و توسط افراد فنی وآموزش دیده محصول را به خوبی تعمیر کند. ۴

-یکی دیگر از خدمات پس از فروش کانن که بسیار کاربری است این است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و ارتباط  گیری مستقیم با شرکت کانن در ژاپن اصالت کالای تولید شده را تائید می کنند.این تائیدیه اصالت کالا توسط نمایندگی کانن یکی از بهترین خدمات پس از فروش کانن در ایران است که تنها در نمایندگی رسمی کانن در ایران ارائه می شود.

خدمات پس از فروش کانن

سال هاست که ایران در تحریم های بین المللی به سر می برد.این تحریم ها مانعی برای تاسیس نمایندگی رسمی توسط سازندگان و برندهای معروف دنیا شده است.همین موضوع باعث افزایش کالای قاچاق و غیراُریجینال در ایران شده است؛به طوریکه امروزه پیدا کردن جنس اُریجینال و با گارانتی معتبر کار بسیار دشواری شده است.شرکت کانن یک شرکت چند ملیتی نام آشنا برای مردم سراسر دنیا می باشد.این شرکت سال هاست که سعی بر افزایش نمایندگی های رسمی خود در سراسر دنیا دارد.

کانن از معدود شرکت هایی بود که برای ارائه ی کالای اصل و خدمات پس از فروش کانن اقدام به تاسیس اولین نمایندگی رسمی خود در ایران کرد. تاسیس نمایندگی رسمی کانن در ایران حدودا بیست سال پیش صورت گرفت.شرکت کانن هدف خود را از تاسیس این نمایندگی،جلب رضایت مشتری و ارائه ی خدمات پس از فروش کانن  عنوان کرده است. با تاسیس نمایندگی رسمی کانن،برخی افراد سودجو برای فروش محصولات بی کیفیت خود ،خود را نمایندگی رسمی کانن معروفی کردند تا محصولات خود را به فروش برسانند.اما نمایندگی رسمی کانن با ارائه ی خدمات فروش و خدمات پس از فروش کانن سعی بر جلب رضایت مشتری دارد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا