عمومیبرترین های کسب و کار

خرید دوربین مداربسته داهوا بهترین راه برای ایجاد امنیت

خرید دوربین مداربسته داهوا موجب افزایش امنیت و بالا بردن سطح اطمینان خریدار می شود. داهوا یکی از برندهای جهانی در زمینه تولید تجهیزات نظارتی است که محصولات مدرن و تجهیزات جدید را برای ارائه راهکارهایی به منظور افزایش هر چه بیشتر محیط و نظارت بر عملکرد افراد تولید می کند.

تعداد بی شماری دوربین مداربسته داهوا با ویژگی های مختلف در بازار وجود دارند. مثلا محصولاتی که تکنولوژی هوش مصنوعی در آن ها به کار رفته است، امکاناتی نظیر جداسازی افراد از وسایل نقلیه را فراهم می کنند.

برای خرید دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا از سایت فرادید اقدام کنید.

خرید دوربین مداربسته داهوا چه از نوع ساده و چه از نوع پیشرفته می تواند نظارت بر محیط را برای خریدار فراهم کند. برخی از محصولات تکنولوژی های پیشرفته تری دارند و با قیمت بالاتر به فروش می رسند. این محصولات مخصوص کسانی هستند که برای نظارت بر محیط های خاص به سمت خرید دوربین مداربسته داهوا می روند.

محصولاتی که تکنولوژی های ساده تری دارند نیز در کاربرد مناسب خود بهترین هستند و قیمت آن ها شگفت انگیز است. کمپانی Dahua در سال 2015 دومین فروشنده در بین تمامی برندها شناخته شده است.

برای خرید دوربین مداربسته داهوا از سایت داهوا سکریتی و سایت فرادید اقدام کنید.

خرید دوربین مداربسته داهوا

دستگاه های NVR و DVR، دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال و لوازم مورد نیاز برای تجهیزات نظارتی توسط کمپانی داهوا تولید می شوند، اما در این مطلب موضوع مورد نظر ما دوربین مداربسته داهوا می باشد.

خرید دوربین مداربسته داهوا از نوع بولت یا دام؟

دوربین های مداربسته داهوا مانند بسیاری دیگر از دوربین های مداربسته دیگر از نظر ظاهری دارای دو دسته هستند: دوربین های دام و دوربین های بالت.

خرید دوربین مداربسته داهوا از نوع دام

دوربین های مداربسته دام داهوا شبیه به گنبد هستند، به همین دلیل است که با این نام شناخته می شوند. دوربین های دام معمولا دارای قابلیت نصب در فضاهایی هستند که مسقف بوده و سر پوشیده می باشند. البته برخی از این دوربین ها را می توان در محیط های بدون سقف نیز استفاده نمود.

خرید دوربین مداربسته داهوا از نوع بالت

دوربین های بالت یا بولت ظاهر استوانه ای شکل دارند و معمولا در مقایسه با دوربین های دام مقاوم تر هستند. این دوربین ها عمدتا در فضاهای باز نصب می شوند اما کاربرد داخلی نیز دارند. دوربین های بالت درصد بسیار بالایی از دوربین های مداربسته داهوا را به خود اختصاص داده اند.

اگر تصمیم دارید یک دوربین داهوا خریداری کنید، در ابتدا باید درباره نوع دوربین و قاب آن تصمیم گیری نمایید. خرید دوربین مداربسته داهوا به شرایط خریدار و محیط نصب آن بستگی دارد و این امر می تواند در قیمت دوربین مداربسته موثر باشد.

خرید دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی HDCVI

کلمه HDCVI از عبارت High Definition Composite Video Interface گرفته شده است. این دوربین ها نسل پیشرفته دوربین های آنالوگ قدیمی هستند و کیفیت تصویری بالاتری دارند. در حقیقت تکنولوژی HDCVI راهکار افزایش کیفیت تصاویر خروجی در دوربین های مداربسته آنالوگ است.

دوربین های مداربسته آنالوگ قدیمی نمی توانستند کیفیت تصویری دلخواه افراد را تامین کنند، به همین جهت شرکت های تولید کننده دست به کار شدند و کیفیت تصویری پایین را با تولید محصولات پیشرفته تر مانند دوربین های HDCVI جبران نمودند.

 چیزی که در مورد این دوربین ها اهمیت دارد، این است که دوربین های HDCVI با کیفیت تصویری بالاتر دارای قیمت مناسبی هستند و قیمت آن ها تفاوت زیادی با دوربین های آنالوگ قدیمی ندارد.

کمپانی داهوا تکنولوژی HDCVI را به نام خود ثبت کرده است. این دوربین ها معمولا در کاربردهای معمولی مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای حساس و پیشرفته به دوربین های حرفه ای تر مانند دوربین های مداربسته تحت شبکه نیاز دارند.

خرید دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا

دوربین های IP یا دوربین های تحت شبکه داهوا برای کاربردهای دقیق تر و حساس تر مناسب هستند و خرید دوربین مداربسته داهوا با این تکنولوژی به هزینه های بالاتری نیاز دارد. این دوربین ها برای انتقال تصاویر از بستر شبکه استفاده می کنند و کیفیت تصویری بالایی دارند.

دوربین های IP داهوا امکان زوم تصاویر با حداقل افت کیفیت را ارائه می دهند و می توانند تصاویر زنده محیط را به وسیله اینترنت به اشتراک گذاشته و امکان کنترل از راه دور را فراهم کنند.

این دوربین ها بر خلاف دوربین های HDCVI که از دستگاه DVR برای ذخیره تصاویر استفاده می کنند، عمل ذخیره سازی را روی دستگاه های تحت شبکه NVR انجام می دهند.

مزایای خرید دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی IP

محصولی که قیمت بالاتری دارد، مطمئنا قابلیت های بیشتری را ارائه می دهد. افزایش قیمت محصولات تحت شبکه داهوا نیز از این قانون تبعیت می کند. این دوربین ها پیشرفته تر از دوربین های HDCVI هستند، به همین جهت قیمت بالاتری نیز دارند.

وضوح تصویری بالا با خرید دوربین مداربسته داهوا

برای برخی از کاربران وضوح تصویری بالا در اولویت قرار دارد. در چنین مواقعی خرید دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی IP گزینه مناسب تری است. البته نمی توانیم تفاوت اصلی دوربین مداربسته HDCVI داهوا و دوربین تحت شبکه داهوا را کیفیت تصویری آن ها در نظر بگیریم. این دستگاه ها از نظر مقدار اطلاعاتی که می توانند مدیریت و کنترل کنند، بسیار متفاوت هستند.

خرید دوربین مداربسته داهوا تحت شبکه با قابلیت آنالیز

سیستم های مداربسته تحت شبکه قابلیت این را دارند که با در نظر گرفتن یک سری پارامتر معین به علامت گذاری بعضی از اتفاقات بپردازند.

در حالی که چنین قابلیتی در دستگاه های DVR وجود ندارد و اگر بخواهید یک صحنه خاص را پیدا کنید بایستی کل فیلم را از ابتدا تا انتها مشاهده کنید تا به لحظه ای که مورد نظرتان است دسترسی پیدا کنید. این کار موجب تلف شدن وقت می شود.

ارتقاء آسان سیستم مداربسته تحت شبکه

زمانی که از سیستم های آنالوگ و دستگاه ضبط کننده DVR استفاده می کنید، اجازه دارید تعداد محدودی دوربین مداربسته را با کابل کشی های جداگانه به سیستم خود اضافه نمایید. اما در مورد دوربین های مداربسته تحت شبکه باید این نکته را در نظر بگیرید که تنها با استفاده از یک سوئیچ شبکه می توان تعداد دوربین های متصل را افزایش داد. این کار موجب ارتقاء سیستم شده و هزینه های کابل کشی را بسیار پایین می آورد.

در انتها باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که خرید دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی IP می تواند زاویه دید بهتری را فراهم کند.

این امر نیز مانع استفاده از دوربین های متعدد در محیط می شود. اگر چه برای خرید این دوربین ها باید هزینه های بالاتری پرداخت کرد اما با گذشت زمان متوجه خواهید شد که با عملکرد بالا و قابلیت های خود می توانند این هزینه ها را جبران کنند.

خرید دوربین مداربسته داهوا چه با تکنولوژی HDCVI و چه تکنولوژی IP در ابتدا به نوع نیاز، میزان بودجه و در نهایت به صلاح دید شما بستگی دارد.

 برخی از سیستم های مداربسته می توانند با استفاده از دوربین های HDCVI در محیط های مختلف بیشترین بازدهی را داشته باشند، به گونه ای که خرید دوربین IP برای این محیط ها اتلاف هزینه باشد. اما برخی محیط های نیز تنها با کمک سیستم تحت شبکه مدیریت می شوند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا