ورزشی

خیز بلند «رئال مادرید» و «منچستر سیتی» برای صعود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، نخستین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۳:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد و تیم‌های مدعی رئال مادرید و منچسترسیتی برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

خیز بلند «رئال مادرید» و «منچستر سیتی» برای صعود

* لایپزیش صفر – رئال مادرید یک

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا میهمان لایپزیش آلمان بود و موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد. تک گل رئال مادرید در این دیدار را «براهیم دیاز» در دقیقه ۴۸ با یک ضربه تماشایی به ثمر رساند.

«دیاز» در حالی که در پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ بود با یک حرکت انفرادی توانست خود را به داخل محوطه جریمه لایپزیش برساند و با یک ضربه دقیق توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد تا گل برتری تیمش را به ثمر رسانده باشد.

خیز بلند «رئال مادرید» و «منچستر سیتی» برای صعود

* کپنهاگن یک – منچستر سیتی ۳

در دیگر دیدار این مرحله شاگردان پپ گورادیولا در دانمارک میهمان کپنهاگن بودند و موفق شدند با ارائه یک بازی برتر با نتیجه ۳ بر یک پیروز شوند.

در این دیدار «کوین دی بروینه» ابتدا در دقیقه ۱۰ موفق شد منچستر سیتی را پیش بیاندازد اما «مگنوس متسون» در دقیقه ۳۴ بازی را برای کپنهاگن به تساوی کشاند. شاگردان گواردیولا که نمی‌خواستند بازنده به رختکن بروند به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۴۵+۱ «برناردو سیلوا» موفق شد گل دوم منچستر سیتی را به ثمر برساند.

بازی در نیمه دوم با همین نتیجه در حال به پایان رسیدن بود که در دقیقه ۹۰+۳ «فیل فودن» موفق شد سومین گل سیتی را هم به ثمر برساند تا بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود منچستر سیتی به پایان برسد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا