ورزشی

با دعوت استقلال آمدم/ هوادار شادی مردم هستم

به گزارش شفاف، با شروع بازی بیست و یکم لیگ بیست و یکم از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی، بسیاری از تیم میهن پرست استیگل نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

باشگاه Staglel برخی از رقبای سابق خود را به جشن قهرمانی دعوت کرد و از همه خواست تا در ورزشگاه جمع شوند اما به دلیل ازدحام جمعیت درهای ورزشگاه بسته شد.

محمد پولادگر وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که در دیدار استلگل و نفت مسجد با آبی پوشان به ورزشگاه آمده است. طرفدار استگلار؟ گفت: من طرفدار آزادی نیستم، طرفدار هیچ گروهی نیستم، اما مردم و شادی آنها را دوست دارم.

او درباره دعوتش به ورزشگاه گفت: فکر نمی کنم آنها در ورزشگاه حضور داشته باشند. آنها مهمان داشتند اما می توانستند به استادیوم بیایند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برای رفع مشکلات استیگل میهن پرستانی که امکان ورود به ورزشگاه را ندارند، اقداماتی انجام می شود.

سعید فتاحی درباره بلیت فروشی بازی استیگال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: هفته گذشته نامه ای نوشتیم که باشگاه از پیشکسوتان دعوت کرده است. بلیط VIP نیز موجود است. ما از رزمندگان سابق شما دعوت کردیم که به استادیوم کنار اردوگاه مرحوم حجازی بیایند، اما فایده ای نداشت.

اکبر کارگرجم، محمد نوری، منصور رشیدی، علی چینی، جواد کرب، رضا حسن زاده، بهروز پرورشکاه، گودرز حبیبی، شاهین بانیا از جمله پیشکسوتان باقی مانده استقلال پشت دروازه ورزشگاه هستند.

دکمه بازگشت به بالا