ورزشی

یک انگشت کنعانی‌زادگان به صدتا یزدانی می‌ارزد!

وحید کلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس از وضعیت بازی و بازی مقابل فولس می گوید. در ادامه می توانید مصاحبه را بخوانید.

وضعیت پرسپولیس را برای دیدار مقابل فیلادلفیا چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظر من بازیکنان با پرداخت بخشی از معوقات احساسی هستند. اگرچه این افراد نیازی به این مسائل ندارند و دوست دارند برای پرسپولیس فوتبال بازی کنند، اما این مسائل هم مهم است.

نقش هیئت مدیره جدید چقدر در ایجاد ثبات موثر بوده است؟

به ایشان گفتم باید به رهبری جدید فرصت داد. من کاری به مدیران جدید ندارم اما می دانم هرکسی که به سمت هدایت پرسپولیس می آید زمان می گذارد تا خوب و بد خود را نشان دهد. آن وقت می توان این افراد را بهتر قضاوت کرد. با افزایش وزن نمی توانید یک شبه وزن کم کنید. با این حال مشکلات باشگاه پرسپولیس در طول سالیان متمادی انباشته شده و زیاد است و باید به تدریج برطرف شود.

او چگونه بازی با آهن را پیش بینی می کند؟

آهن یک تیم قابل احترام و در واقع یک مدافع است و چشمان زیادی به ضد حمله دارد. اما پرسپولیس باید برود و ببرد. انتظاری از پرسپولیس نداریم. انشاالله این فصل اولین قهرمانی پرسپولیس باشد و بعد قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شویم.

استیگال در هفته اول دور برگشت پیروز شد. به نظر شما پرسپولیس می تواند این گروه را برای ادامه مسابقه کاهش دهد؟

موقتی است. قطعا این اتفاق خواهد افتاد. باید بگویم همه رفتارهای سیوش یزدانی را در زمین بازی از نظر استقلالی دیده اند. کدام بازیکنان در سطح ملی توپ را هدایت می کنند؟ همه توپ را بیرون می اندازند اما این آقا می خواهد بازی را متوقف کند و توپ را به 18 سطح می فرستد.

اما آیا یزدانی نمی دانست که یک توپ دیگر روی زمین است؟

کدام مرد عاقل این عدالت را دریافت خواهد کرد؟ آیا این بدان معناست که مدافع نمی داند توپ در زمین است و سپس به آرامی به 18 قدم می رسد؟ (خنده) این فعالیت های دوران کودکی را در جایی که حاکم است قرار دهید. اینقدر به اسکوچیچ حمله کردند که چرا برای این بازیکن بازی نمی کند حالا همه فهمیدند خدا یک کاری کرده است به همین دلیل اسکاتلندی به جای کالزادزاده، بازی در تیم ملی را انتخاب کرد. همانطور که گفتم هر چه آزادی در تیم ملی کمتر باشد بهتر است.

ادامه مطلب

مدافع آزادی آمیخته با پارچه / عکس

کار شگفت انگیز چلسی در جام حذفی خنثی شد!

شکست تحقیرآمیز الگاروفا با عزت الله و دیابت

253 251

دکمه بازگشت به بالا