علمی و پزشکی

معرفی داروی جدید از جفت انسان برای درمان وزوز گوش/بهبود آستانه شنوایی در بیماران کم‌شنوا

تیمی از این کشور با همکاری محققان روسی و آلمانی یک پروژه تحقیقاتی برای درمان التهاب لوزه انجام دادند و در این مدت داروی انسانی برای درمان این مشکل پیچیده تولید کردند. طبق استانداردهای انسانی ، این دارو شنوایی را در بیماران مبتلا به عدم تحمل وزوز گوش به تدریج بهبود می بخشد.

با توجه به ESA صدای زنگ گوش را وزوز گوش می نامند. این شرایط معمولاً 15 تا 20 درصد از جمعیت را درگیر می کند. وزوز گوش بیماری نیست ، اما نشانه علائم اساسی مانند پیری ، کم شنوایی یا گردش خون است.

اگرچه این بیماری هنوز بهبود نیافته است ، محققان مرکز تحقیقات گوش ، حلق ، بینی و سر دانشگاه علوم پزشکی ایران یک پروژه تحقیقاتی مشترک را با همکاری چندین مرکز تحقیقاتی و مراکز تحقیقاتی کشور آغاز کرده اند. دامپروری در آلمان پزشکی به دست آمده از رویان انسانی را می یابد مطالعات نشان می دهد که این دارو در درمان بیماری های حیوانات موثر است

محققان پس از پذیرش آیین نامه رفتاری ، وارد مرحله آزمایشات بالینی شدند که بیش از 50٪ بهبودی در شرایط انسانی را نشان داد و آنها این دارو را به عنوان درمانی برای این مشکل معرفی کردند. مراحل آزمایش های بعدی.

دکتر محمد فرهادی ، رئیس مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی در دانشگاه علوم پزشکی ایران و یکی از محققان این پروژه در مصاحبه با ISN گفت: وی این پروژه را پروژه مشترک چندین مرکز تحقیقاتی محلی و با مشارکت ایران ، آلمان و روسیه با عنوان “این پروژه” یک مطالعه ساختاری و عملی از زیرمجموعه های مغز در منطقه شنوایی عنوان کرد. مدل دامپزشکی ، NP3 بر روی درمان دارویی کوچک در مدل های حیوانی با استفاده از NP3 قبل و بعد از مداخله دارویی تمرکز دارد … این پروژه به ایران ترجمه شده و با همکاری چندین مرکز تحقیقاتی خارج از کشور اجرا شده است.

ጫ 3 همچنین یک انتقال دهنده عصبی به نام محافظت عصبی Np3 و مجموعه ای از پروتئین های مختلف است که از جفت انسان جدا شده است.

به گفته فرهادی ، تغییرات در ساختار و عملکرد منطقه تالامیک مدل حیوانی در این مطالعات بررسی شده است. برای این منظور ، NP3 ابتدا از اتاق مهمان انسان در مرکز بیوتکنولوژی ایران جدا شد و مطالعات در یک بازه زمانی طولانی و کوتاه انجام شده است.

این محقق خاطرنشان کرد: مرحله بعدی دارو در دمای 20 درجه سانتیگراد نگهداری می شود و پس از آن “آزمایش های تخریب و طیف سنجی غربی برای شناسایی و شناسایی پروتئین های دارو انجام شد.” اجزای سازنده و مفهوم دارو استاندارد شده و سرانجام مشخص شد که 890 پروتئین ضروری مانند پروتئین های رشد در Np3 وجود دارد

به گفته فرهادی ، مدل حیوانی این مطالعه موشهای “wister” بود و موشهای انتخاب شده “نر” با وزن 250 تا 300 گرم بودند و موشهای انتخاب شده به 3 گروه 8 تقسیم شدند. گروه کنترل مبتلا به وزوز گوش هیچ درمانی دریافت نکرد ، گروه دوم اسید سالیسیلیک سدیم را در گوشه تولید کرد و گروه سوم وزوز گوش NP3 را دریافت کرد.

وی افزود: 14 روز پس از دریافت داروهای سالیسیلیک و N33 ، موش ها در معرض مطالعات رفتاری قرار گرفتند و نتایج نشان داد که موش های کزاز بسیار ناآرام و پرخاشگر بوده و پس از دریافت داروی NP3 ثبات نشان می دهند.

رئیس مرکز گوش و حلق و بینی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با استناد به مطالعات فیزیولوژیکی و بافت شناسی روی این موش ها گفت: “نتایج چشمگیر است. یکی از این موارد N3 است که مربوط به ترکیب و پایداری دارو است

به گفته وی ، آزمایشات طیف سنجی نشان داده است که این دارو ترکیبی از هورمون های رشد ، سیتوکین ها و پروتئین هایی مانند آلفا گیاهان فیتونی و هگزاك است.

فرهادی GIS گفت: “نتایج این مطالعه نشان داد موشهایی که دچار وزوز گوش می شوند و NP3 دریافت می کنند در رفتار خود ثبات بیشتری دارند که در مقایسه با گروه کنترل کاملاً واضح است.” علاوه بر این ، آنتی بادی ها و محرک ها برای خونریزی غربی در موش ها آزمایش شد و موش های مبتلا به وزوز گوش کاهش بیان پروتئین های سرکوب کننده سیستم ایمنی و تحریک را نشان دادند و هنگامی که موش ها N3 دریافت کردند ، این پروتئین ها در مقایسه با دو گروه دیگر به طور قابل توجهی افزایش یافت.

به گفته وی ، این دارو بین پروتئین های محافظ و محرک تعادل برقرار می کند.

کاربرد NP3

وی در پاسخ به این س whichال که کدام قسمت از مغز کار می کند ، گفت: مطالعاتی توسط دانشگاه آلمان مگنزیا (JGU) انجام شده است و نتایج نشان می دهد که این دارو بر سیناپس ها تأثیر دارد. این داده ها نشان می دهد که این دارو باعث بهبود اتصالات عصبی می شود.

فراهادی ، درصد نورون های تیره در قشر شنوایی گروه کنترل و موش صحرایی را به عنوان گام دیگر در اجرای این طرح عنوان می کند: آنها آن را توسعه می دهند. نورونهای غیر نورون ، نورونهای تاریک شنوایی خود را در هیپوتالاموس افزایش می دهند و اعصاب تیره و غیرفعال با دریافت NP3 به میزان قابل توجهی کاهش می یابند

رئیس مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی در دانشگاه علوم پزشکی ایران: “مطالعات الکتروفیزیولوژیک در 3 گروه” کنترل “،” وزوز گوش “و” درمان NP3 “در سه گروه انجام شده است: سطح آستانه های الکتروفیزیولوژی شنوایی در مختلف فرکانس ها

آزمایشات بالینی را انجام دهید

فرهادی با اشاره به این مطالعات در طول آزمایش بالینی ، گفت: “در این فصل ، 18 بیمار با کم شنوایی یا کم شنوایی به طور داوطلبانه به مدت یک ماه NP3 دریافت کردند و نتایج نشان داد که صدها وزوز گوش کنترل یا تحمل می شود. در برخی موارد ، 5 دسی بل شنوایی آنها بهتر شده است.

به گفته وی ، این مطالعات نه تنها شنوایی افراد کم شنوا را بهبود می بخشد ، بلکه شنوایی آنها را نیز بهبود می بخشد. اختلاف گفتار و شنوایی در این بیماران نیز بهبود یافته است.

رئیس مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی در دانشگاه علوم پزشکی ایران تأکید کرد: “این نتایج در مراحل اولیه مطالعه است و انجام آزمایشات بالینی بر روی بیماران مهم است.”

فرهادی تأکید کرد: “به طور کلی ، نتایج این مطالعه نشان داده است که این دارو در کاهش قابل توجه پاسخ های رفتاری به سلامت و تحریک و تحریک سیستم عصبی مرکزی در قشر شنوایی مرکزی موثر است. تخریب iny

یکی از اعضای دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این دارو در مرحله ثبت در وزارت بهداشت است. نه تنها در درمان وزوز گوش موثر است بلکه در جوان سازی کبد ، کاهش آلرژی ، پیری ، کاهش بیماری های مزمن و کاهش اضطراب و بهبود خواب نیز مثر است.

رئیس مرکز تحقیقات گوش ، گلو ، بینی و گردن و گردن در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: “در این زمینه تحقیقاتی انجام می شود.”

دارویی بدون عارضه برای درمان تومورهای کوچک

در گفت وگو با ISN ، دکتر سعید محمود ، یکی از محققان این پروژه و یکی از اعضای دانشکده علوم پزشکی ایران.وی با اشاره به کزاز ، یکی از گسترده ترین مشکلات جهان ، گفت: شیوع بیماری از طریق صنعتی شدن گسترش یافته است. در این شرایط ، شخص به طور مداوم با سر و صدای روز و شب آشفته می شود ، که کیفیت زندگی مانند خواب و فعالیت های روزمره را کاهش می دهد.

محمود با تأکید بر اینکه این طرح برای کمک به درمان گروهی از بیماران اجرا شد ، خاطرنشان کرد: نتایج این طرح برای افرادی که دچار کم شنوایی هستند مثر است و این مشکل پیچیده با روش های درمانی متداول درمان نشده است. هنگام اجرای این پروژه ، خوشحال می شویم که از حمایت محققان و فناوران برخوردار شویم.

وی این پروژه را نتیجه همکاری چندین مرکز تحقیقاتی توصیف کرد. این پروژه سه سال پیش اجرا شد و داروی تولید شده در این پروژه توسط چند نفر تولید شده و حاوی بیش از 800 پروتئین و فاکتور رشد ، هورمون های مختلف ، بدون عوارض جانبی

محمود ادامه داد: اگرچه تحقیقات گسترده ای در زمینه درمان سکته مغزی در کشورهای دیگر انجام شده است ، اما ممکن است در زمینه کاهش شنوایی ، کم شنوایی و کم شنوایی مثر باشد و امیدواریم در درمان بعدی نیز ادامه داشته باشیم. ما می توانیم آزمایشات و نمونه های بیشتری را مشاهده کنیم. ›› ، برای اطمینان بیشتر از اثربخشی این دارو

این محقق با اشاره به نتایج امیدوار کننده این پروژه در دامداری خاطرنشان کرد: “این یافته ها نشان می دهد که در آینده ، این مطالعات قادر به تهیه این دارو برای درمان خواهند بود. مردم

به گفته ESN ، دکتر محمود ، اکبرنژاد ، دکتر مرشالهی ، محققان مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی علوم پزشکی ایران ، محققان آزمایشگاه اپیدمیولوژیک ، محققانی از فدراسیون روسیه ، مرکز بهبود علوم اعصاب ، دانشگاه علوم اعصاب ، آلمان. دکتر محمود و دکتر کانی پو ، دکتر هداوندی ، شرکت های دارویی و محققان دانشگاه صنعتی شریف و م Instituteسسه تحقیقات سلطنتی گرد هم می آیند

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا