علمی و پزشکی

تولید ۲۰ ماده مؤثره داروی‌های خاص از سوی دانش بنیان‌ها/عرضه دو داروی ایرانی بیماری MS

علاوه بر مخلوط کردن و تولید بیش از 20 ماده فعال ، تیمی از شرکت های دارویی با موفقیت دو داروی خوراکی و تزریقی برای بیماری ام اس تولید کرده اند.

محمد امین رسوانفر ، مدیرعامل یک شرکت دارویی دانش بنیان ، در مصاحبه با دانا نیوز.، با اشاره به اینکه بیش از 25 محصول در این شرکت تولید شده است ، تمرکز اصلی این شرکت تولید مقدار کمی مواد اولیه با ارزش است.

وی با بیان اینکه این داروها برای درمان بیماری های خاصی مانند ام اس ، سرطان ، دیابت و نوروژنز مورد استفاده قرار می گیرند ، گفت: تاکنون بیش از 10 محصول دانش بنیان تولید کرده ایم و در حال حاضر بزرگترین تولید کننده پپتیدهای دارویی هستیم. کشور

Revvanfer تولید پپتیدها در سرطان و سرطان پروستات مانند سرطان تخمدان و پروستات و ام اس را یادآوری کرد: این شرکت یک ماده اولیه را در دستور کار خود دارد و تاکنون 20 محصول دارویی در تجارت هستند.

وی با توجه به اینکه تحت تأثیر ممنوعیت مواد اولیه قرار گرفته اند ، گفت: محصولی در زمینه ترکیب موثر مواد. “داروسازی ، فرمولاسیون دارویی و دانش فنی محصولات نهایی برخی از داروها هستند

رضوانفر با اشاره به برنامه های این شرکت برای صادرات محصولات دارویی ، گفت: “ما قصد داریم دو دارو برای درمان بیماران MS صادر کنیم که یکی از آنها Glatirammer Acetate برای درمان MS است.”

گلاتیرامر استات ، مدیر عامل شرکت دانش بنیان ، تأکید می کند که MS تنها داروی پپتیدی تزریقی است.

وی گفت: رضایت از نیازهای بهداشتی کشور از اولویت های شرکت است.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا