ورزشی

۲ ستاره تراکتور در آستانه جدایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال تراکتور با گذشت ۵ روز از فصل نقل و انتقالات امسال نیز به مانند فصول گذشته منفعل عمل کرده و با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده است.

هواداران تراکتور که با تمدید قرارداد سرمربی‌شان انتظار داشتند زودتر از همه تیم‌ها وارد نقل و انتقالات شده و سر و صدای زیادی به پا کنند هنوز از تمدید قرارداد بازیکنان فعلی‌شان نیز ناتوان مانده‌اند.

رضا اسدی و محمدرضا اخباری جزو بازیکن تأثیرگذار تراکتور هستند که پاکو خمز نسبت به تمدید قرارداد آن‌ها تمایل زیادی نشان داده و خواستار حضورشان برای فصل آینده شده است.

در همین راستا گفته می‌شود مسئولان باشگاه تراکتور به محمدرضا اخباری پیشنهاد ۲۰ میلیاردی ارائه داده‌اند که زیاد به مذاق کاپیتان تراکتور خوش نیامده و این در حالی است که با افشای قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس مشخص شد رقم قراردادی وی در فصل گذشته ۲۵ میلیارد تومان بوده است این در حالی است که قرارداد فصل گذشته محمدرضا اخباری با تراکتور تنها به ارزش ۹ میلیارد بوده است.

به همین خاطر کاپیتان تیم تراکتور از پیشنهاد جدید مسئولان تیمش استقبال نکرده تا وضعیتش برای فصل جدید نامشخص باشد.

همچنین طبق اخبار رسیده رضا اسدی نیز مذاکره‌ای با تراکتوری‌ها نداشته و احتمال جدایی او از جمع سرخ‌ها وجود دارد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا